14/12 2009

Helloj ;)

 
10 dagar kvar till julafton!
Heeelt underbart, eller njaa..


I fredags så blev det till att glo på Idol finalen med Sabina, Philip, Maria, Dennis med mera.
Vi drog även några cider/öl.
Och sedan så kom det fler människor hit.
Konstigt nog så drar sig alla som är kvar tills hus 5 på helgerna. Hahaha ;D


Lördagen spenderades med Philip framför Tv hela dagen.
Efter som att Ivar åkte hem och Biina drog sig in mot stan och söp till det.
Söndagen blev även den chill.

 

Men nu till denna veckan.
Har sprungit runt och packat och försökt att städa som en dåre sen i fredags.
Men det har inte gått så bra. Haha
Men nu äntligen så är det städat på mitt rum och nu hoppas jag att allt är ner packat ;)
Annars blir det inte så kul för lilla mig när jag står i Skövde och har åkt ifrån hälften som ligger i Vetlanda. 
Kan verkligen se den bilden framför mig också.. haha
Det som nästan är värst.
Hann även prata lite med Othilia i telefonen.
Kändes skönt att prata med dig igen. Saknar dig som aset!
Saknar oss alla tre, ESO = Vad hände med oss?!!
Vi som skulle göra alla äventyr tillsammans.
Men nu är det bara 8 månader tills du kommer hem igen, och då jävlar.
Då ska jag allt kämpa för att det ska bli ”ESO på nya äventyr” ;)
Älskar er tjejer, nu och för alltis <3

Idag så var det skolan från 8-16.
Lite segt men det funkade.
Skoldagen började med teckenspråk som vi hade borta på gymnasiesär.
Vi skulle teckna 4 jullåtar för dom. Tyckte att det gick bra för hela klassen.
Vissa hade bara tränat 1 lektion medans andra hade gjort det 2 lektioner.
Sedan så blev det till att bygga våra pedagogers hus.
 Vilket alla i klassen verkligen ÄLSKADE!
(eller inte) Kändes lite segt att sitta och hålla på och typ pyssla i flera timmar.


I morgon så blev det SKÖVDE :D
Känns skönt att komma hem till familjen innan man åker till Egypten med Sandra lille.
 Komma hem och bråka med Lillan, GULD efter drygt 9 dagar här nere.
Nej, men nu så ska jag, Philip och Sabina kolla på film.
Som vanligt med andra ord ;D Haha



Ha det fint där ute!



» carro

Men du vet vem som vinner alltid ändå! ;D

Mohaha. CAROLIN ÄR BÄÄÄÄST <3



du ska inte åka nånstanns ;o

hört att det är värsta skiten där

nere just nu. inte bra att du åker iväg då.



PUSS PÅ DIG SYNS PÅ IMORGON KANSKE! ;)

2009-12-14 // 23:31:34

Kan du skicka mig ett sms med ditt nummer? alla nummer är borta :(

Ses vi i morgon när du kommer hem? saknar dig sötnos (L)

2009-12-14 // 23:32:02
» Erika

Aah, jag messar dig snart babe <3

Det kanske vi kan göra, är du hemma eller där borta? lättast om du är hemma :D Måste bara packa ner det sista innan jag gör något annat i morgon! Älskar dig också <3

2009-12-14 // 23:50:45
» Erika

Svar till Carro:



Dummer, det är inte alls värsta skiten där nere! ;)hör bara att det är någon som är avensjuk :D Haha

Syns i morgon kanske?! Dummer, klart som fan att vi ses i morgon. Sola i morgon också, hörde jag en liten fågel viska i mitt öra ;D



Älskar dig Lillan, nu och föralltid <3

2009-12-14 // 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback