8/12 2009

Helloj

 

Usch fy och blä, lite mer än en hel vecka sen jag skrev.


Praktiken gick bara bra. Trivdes super bra med både barn och personal på fritids.
En vecka där gick otroligt snabbt.
På kvällarna hade väl inte allt för mycket.
Hade praktik från 08-17 varje dag, så var inte alltid så pigg. Hehe
Men hann att vara med Sandra, träffa Sara, ta en promenad med en speciell kille och lite till :P


I fredags så var man iväg med Malin, Bror, Tobbe och Sandra :)
Riktigt trevligt.
Vi tjejer drack och spelade det nya dans spelet till Wii.
Super kul! Sen drog vi iväg till Tibro och söp vidare.
Måste vi göra om brudar :D <3


Lördagen spenderades med bror, Malin, Tobbe och en till kille som körde.
Vi var även och drack lite hos simon.
Innan vi drog runt. Besökte bland annat Tidaholm en sväng.

Söndagen, trött och irriterad. Blev att åka tillbaka hit, som vanligen på en söndag. Hehe
när man kom hit så tjötade man lite med Sabina och senare på kvällen blev det Tv-tittande med Ivar och Philip.


Idag så var det skola.
Tecken och sen snack i klassen. Slutade före lunch. Härligt det ;)
Under dagen så ringde man lite samtal, för att kolla upp det sista inför resan och så började jag även att packa :D Jävlar vad jag är duktig. Haha 10 dagar innan, men måste jus e till så jag får med mig allt upp till Skövde.
Åker jag ifrån något här så är det ju rätt omöjligt att få tag på grejjerna innan vi åker. Ajaj


Sen har det väl inte hänt allt för mycket.
Blev mys framför Tv under kvällen med Mickan, Sabina och Philip.
Nu så blir det strax sängen. Skolan börjar i morgon klockan 10.
Så lite sovmorgon har man allt. Aldrig fel.

 

Ha det gött





* Mamma;

Äntligen börjar det hända saker runt om oss!
Äntligen så börjar läkare att ta dig den tid, du behöver!
Jag ber verkligen till Gud att allt ska fixa sig.
Att du ska bli som vanligt igen...
Jag vill ha tillbaka min gamla mamma.
Jag älskar dig mamma och kommer hjälpa dig med allt!
DU ÄR BÄST OCH DU MÅSTE BLI FRISK <3



fin header! :)

2009-12-09 // 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback