10/11 2009

Nämen tjaa


Var ett tag sedan nu.

I helgen så var man uppe i Skövde och hälsade på.
Trevligt.


Under fredagen så blev man sittande hemma hos Sandra.
Med henne, Malin, Malin och Malins kompis.
Vi spelade monopol och drack vin. Hehe
Käring varning kanske. Men ändå :P Otroligt trevligt, och måste verkligen göras om snart igen :)

Lördagen så blev det till att stressa in till stan runt 13-tiden.
Handla det man skulle på bolaget och kolla runt lite på stan.
Sen blev det till att käka donken mat med Sandra för att sedan dra sig hem och fixa sig inför kvällen.  
Kvällen spenderades först ute i Värsås och sedan bogrens.
Trevligt.
Kul att träffa massa folk igen. Speciellt dig Nunus :)
Var ju sjukt länge sen man såg dig nu <3 
Och ni andra, Pontus, Philii, Sandra, TanTan m.m – Tack för en trevlig kväll xD
Ni vet vad man behöver.    ( Lakris Shotar på ren svenska ;) )

Söndagen så blev det hemfärd till Vetlanda.
Med mamma och min älskade lillasyster :)
När dom hade åkt efter en fika så blev det bingo lotto med Philip.
I hopp om att vinna en jävla resa. Men det gjorde man ju tyvärr inte.
Och lilla Philip som tycker att det är svin kul att mobba mig, men nästa vecka så ska jag allt se dig med en lott ;) haha du lär ju bete dig som ett barn, precis som lilla jag xD

 

Igår så blev det ingen skola för min del.
Låg mest i sängen och kollade på film med tända ljus hela dagen.
Och självklart blev det några samtal till mina 2 prinsar och min ena prinsessa :)


Och i dag då, aah gick upp i tid.
Tvingade mig upp ur sängen för att ta mig till skola.
Men då hade ju inte min grupp någon skola..
Som tur är så bor jag ju precis brevid skola.
Så det var ju bara till att traska hem i spö regn. Hehe
men gör inte mig något. Blev till att kolla på fotboll  U 17, var ju  1/4  final.
Tyvärr så vann Spanien på straffar.
Men men, inget att göra åt. Sen blev det till att sova lite innan Mickan kom och sa att vi skulle laga mat.
Fick i mig maten, men tyvärr så fick jag inte behålla den.
Så nu sitter jag här och är inne på mitt andra glas med avslagen Cola.

Nu så blir det till att glo på La Bamba innan det blir plugg.

Ha det nice







* Har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle klara!
Tack alla ni som verkligen har ställt upp för mig. Utan er så hade jag aldrig fixat det.
Nu är det över, ångesten finns och framför allt smärtan!
Trodde då aldrig någonsin att det skulle göra så här ont och vänta upp och ner på hela min mage.
men nu är det i alla fall gjort.
Nu behöver jag inte gå runt och må dåligt över det.
Jag gjorde som dom flesta av er sa, tala om sanningen för han.
Men vad tjänade det till?!
Idioten är ett svin och ställde inte upp för 5 öre..
Trodde att aset hade ett hjärta av guld och skulle bry sig.
Men att jag har varit så korkad och fortfarande inte fattat att den idioten har ett hjärta av sten!
Nu vet jag, och kommer aldrig någonsin låta den idioten komma nära mig.
Från och med nu så ska jag börja lyssna på folk runt omkring mig, dom som verkar veta så mycket bättre än jag!

Jag är i alla fall otroligt glad att jag har kvar min bror och alla andra.
Fast det att vi har börjat bråka pga av han så har ni stannat kvar.
Speciellt du bror!
Jag är evigt tacksam för det!
Utan dig så hade jag inte fixatr allt..











<3

2009-11-10 // 14:07:09

det e bra stumpan.. bry dig inte om honom.. han e dum i huvet.. <3<3<3<3 älskar dig stumpan

2009-11-10 // 14:17:42
» Erika

Svar till Sara ;

Nepp, i dont care! ;) hehe

Lever mitt liv med en annan nu förtiden så mig spelar det ingen roll.. hehe gör som alla andra, lever livet fullt ut :D

2009-11-10 // 17:46:03
» Erika

Svar till Sandra ;

I love u babe <3

2009-11-10 // 17:47:45

Ofta jag med en lott!? Händer aldrig lilla du! ;)

2009-11-10 // 19:01:14

Du betyder fett mycket för mig! aldrig någonsin att jag skulle göra som han. ett hjärta av sten. det kan man lungt säga sötnos!! jag vill bara att du ska veta att du alltid kan komma till mig. ring mig när du vill, jag svarar. det kanske du har märkt dom senaste nätterna! skit i alla dumma anonyma jävlar. kan dom inte stå för vilka dom är. så är dom lätt mer korkade än vad du någonsin kommer att vara! jag är otroligt glad över att du har låtit mig komma in i dit liv såhär kort efter. jag ska hjälpa dig med allt!



jag älskar dig erika (L)

2009-11-11 // 15:10:03
» Erika

Svar till Philip; Haha joo, det ska du fan visst det ;) :D

2009-11-11 // 19:58:11
» Erika

Svar till Pontus;

Du betyder mycket för mig också babe <3

Joo du, det har jag verkligen märkt! Och du ska ha ett stort tack för det :D Du är en ängel gubben.



Det är lungt, du är det bästa som har hänt mig! Utan dig så hade jag varit totalt körd.



Jag älskar dig babe! Du är den BÄSTA <3 <3

2009-11-11 // 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback