12/11 2009

Helloj


 

Idag så var det redovisningar hela dagen.
Rätt jobbigt att lyssna på 4 stycken (ink. Min egna.)
Men annars var dagen helt okej.

Min mage tar fan kål på mig.
Tro mig! Har otroligt ont fortfarande.
Sen i söndags så har jag bara velat byta magen med någon annan.
Kan varken äta eller sova längre.
Och definitivt inte koncentrera mig.

Var även på ett ”möte” och den där gubben sa la inte allt för roliga saker.
Menade på att det beteendet som min lilla mage lever i nu, ska inte vara så långvarig.
Vilken kändes sjukt! Han sa även att jag skulle höra av mig på måndag, och har det inte blivit bättre då så får jag åka in igen.
Herregud, får inte bli dålig av detta nu.
Får ju inte missa massa i skolan och grejjer.
Inte nu lixom, det funkar ju inte.
Och speciellt inte när vi ska börja på ett nytt block nästa vecka.

 

Har precis tagit en promenad.
Så nu blir det till att vila innan man ens kan tänka på att hitta på något. 


I morgon så blir det till att sova länge som attan.
Har ingen skola i morgon eftersom att min underbara klass är så duktiga och jobbar otroligt bra!
Alla hann redovisa och våran snälla lärare Monica gav oss ledigt.
Känns ju lite surt att man inte skulle hem denna helg.
Men men, en helg här nere är väl inte allt för hemsk hehe
Och i morgon så får man kanske till och med besök :)
Skadar ju inte direkt om man säger så :P

 

Ha det gött



» Kalle

Hej min sötaste skatt!



Vill du att vi ska komma ner i helgen? känns som om du verkligen behöver någon vid sin sida just nu! och då menar jag inte genom sms eller telefon samtal. Du behöver verkligen någon som bryr dig, som kan sätta sig ner med dig och verkligen snacka om allt.



Jag hoppas att vi verkligen får komma ner denna helg eller nästa helg. Vi vill verkligen inte att du ska gå igenom detta helt själv!!

Vilken idiot den där grabben är. Hur i helvete kan man låta en person gå igenom en sån här grej helt själv?! snacka om att inte ha ett skit innanför pannbenet.



Vi hoppas även att du blir frisk till förlovningsfesten!! Du och Pontus är hjärtligt välkomna till oss då. det skulle betyda så mycket för både mig och Stina.



Vi älskar dig Erika, du är bland det bästa som har hänt oss båda!! Och kan man tänka sig att du och stina har blivit så bra vänner (; Ni som hatade varandra och nästan bråkade om självaste kungen :D haha nej nej Erika, du ville ju inte ha mig sen när jag kom hem till Sverige :(.



Ibland så ångrar jag mig att jag drog. Jag hade dig i mina händer men svek dig något otroligt och vände dig ryggen till! Jag är ledsen för det. Men ibland så gör man sina misstag. Jag har fortfarande kvar ringarna och brukar ta fram dem ibland. Ibland så ångrar jag att jag drog till Afghanistan. Men gjort är gjort. Jag kommer aldrig att glömma dig min finaste prinsessa! Aldrig någonsin. Jag älskar dig till tusen och saknar dig lika mycket (L) (L) (L)

2009-11-12 // 22:00:22
» Erika

Svar till Kalle ;



Hej min älskade ängel!

Naaw, så söt du är. Ni får verkligen komma ner om ni känner för det. jag kommer ju lixom ingen stans nu ;) hehe

Haha jag och Stina, aah det är otroligt roligt att vi har blivit så bra vänner! Stina är en tös som jag verkligen gillar. och du, jag hörde att du skulle åka till Afghanistan igen... är det sant?!! Tänk dig för nu bubben, gör inte samma misstag mot stina som du gjorde mot mig.



Men gubben då, inte ska du känna så!

What?!! har du kvar dom?! det trodde jag aldrig att du skulle ha. Du är min finaste prins! Och jag är otroligt glad att vi fortfarande har den kontaken. Tomt som attan utan dig i mitt liv!! Är ju rätt van vid att ha dig vid min sida hela tiden.

Jag älskar dig över allt annat. du är otroligt speciell för mig! <3 <3 <3 <3

2009-11-13 // 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback