20/11 2009

Tjaa..


Vaknade runt 15-tiden Helt okej med en riktigt lång sovmorgon ;)
som vanligt nuförtiden.
Satt även i telefonen med Lillan, Sara och Sandra en stund förut.


 I tisdags och onsdags så var det hemstudier.
Härligt härligt!

I tisdags så blev det även att ta vaccinet på influensan.
Finns nämligen på skolan och så sen drar jag ju om drygt 1 månad med en av världens finaste änglar :)
Helt underbart.
Jag och Mickan passade även på att käka lite pizza och kolla efter julklappar.
En mysig kväll blev det allt.

I torsdags så var det skola från 08.45 – 09.30.
heelt okej ;)
Sara kom även ner på besök och för att tömma hennes rum :(
Riktigt tråkigt men vi båda vet ju att det var det bästa.

I går kväll så blev det även Tv tittande med Ivar, Mickan och Philip.
Med tända ljus och några cider och lite vin. Helt okej :)
Mysigt med andra ord. Haha


Nu så ska jag börja plugga lite lätt och sedan knäppa min första cider :)
Blir även Tv med Ivar och Philip, är ju Idol strax ;) Sen får vi se vad som händer.
Ska i alla fall försöka satsa på en tidig kväll idag.

Ha det gött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback