2/11 2009

Helloj :) 

Igår så blev det hemfärd.
Vilket var riktigt skönt efter en helg som denna.


På tåget ner så träffade jag en super gullig tjej som heter Sandra och bor typ en timme från Vetlanda.
Hon och jag bytte nummer och lite grejs.
Hon brukar också nämligen pendla fram och tillbaka.
Dock, inte ända upp till Skövde.
Men en bit på vägen i alla fall :)


När man kom fram till Vetlanda så mötte man upp Philip.
Och sedan så kom Emmelie och hämtade oss. Kändes skönt att komma hem igen.
Typ kastade mig på sängen direkt.
Sen så kom Sabina hem och hon, Jag och Rene blev sittande ute i TV-soffan.
Innan det blev sängen och några samtal :) <3

 

I dag så var det skola igen.
Kändes segt att gå upp i morse.
Sovigt dåligt som fan i natt!
Drömde några otäcka mardrömmar och hade otroligt ont i magen..
Hmm, undra varför..


Var skola från 10.30-15.30 idag.
Rätt segt men det funkade ju det också. 
Nu i kväll så har man typ  slappat med mina töser framför TV.
Och även hunnit betala in min och Sandras resa som vi drar iväg på den 17/12 :D
Heeelt underbart!
Vill fan bara åka direkt. Och btw Sandra...
Du vet väl att vi har två som vill åka med?! ;)
Tyvärr Christian & Robbin.
Det ska bli en tjejVecka, ni får åka med nästa gång :) <3


Har även hunnit göra ett av mina livsstörsta misstag!
Nu när det är borta så ångrar man sig.
Varför supa så mycket? Varför förstöra så mycket?!
Jag är otroligt glad över att jag har mina vänner som finns här brevid mig som hjälper mig genom detta.
Med tanke på att DU ger fan i det.
Hade aldrig fixat allt detta helt själv....


Nepp, nu så ska jag sätta mig i telefonen en stund.
Med en otroligt söter pöjk :)
Och sen så ska jag nog ringa till Sandra ;) hehe



Ha det gött

 



Ja, det blir din och min resa den här gången =) <3 Shopping, solning och badning på hög nivå! Yeah =) Underbart! <3

2009-11-02 // 21:24:21

vad menar du med ditt livs största misstag? du hade aldrig fixat en till människa i ditt liv ändå. du kan ju fan inte ens ta hand om dej själv. och tro fan att han inte bryr sej!!!! hade inte jag heller gjort. han har gått vidare o det måste du oxå!!

2009-11-02 // 21:32:20

hej.. gå inte så långt å sjunk inte så lågt som jag har gjort.. var stark erika.. jag vet att du kan.. jag klarade det inte... ring min mamma å be om mitt nummer om du vill prata..



// sara

2009-11-03 // 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback