22/11 2009

Helloj



Vilken helg. Har endast spenderat min helg ute i soffan framför tv med Philip och Ivar.
Skulle ha druckit i fredags men pallade inte det.
Fortfarande feber, huvudvärk och ont i hela kroppen.
Jävla spruta. Haha skulle fan inte ha tagit den.
Men men , hoppas att jag blir bättre snart. Har varit sängliggande sen i tisdags.. fyfan

Idag så har jag försökt mig på att plugga lite till, men känns som om huvudet ska sprängas i bitar snart!
Usch och fy.
Nu så blir det till att kolla på Paradise hotel med pöjkarna ;D  ska bli nice.
Efter det så blir det nog lite mer plugg.

Ha det gött

 

 

Varför gör du såhär mot mig?
Det kan ta en evighet innan du hör av dig och sedan så börjar du messa..
Jag förstår mig inte på dig.
Ena stunden så verkar det som om du vill ställa allt till rätta och sedan bara någon timme senare så skiter du i vilket.
Fattar du inte att efter såhär lång tid så rubbar du bara det som jag har byggt upp?!
Jag älskar dig och vill ha dig tillbaka efter allt annat.
Men efter såhär lång tid så vet de fan..
Du bar mycket att bevisa för mig efter såhär lång tid..
Extremt mycket att bevisa för mig..
så  du, det är väl bara till att sätta igång..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback