27/11 1009

Helloj :)

För drygt 1 timma sen så steg jag upp ur sängen.. Underbart skönt!
Hade varit uppe under dagen och varit ute med hundarna, men sen så blev det sängen igen.
huvudvärk så det stod härliga till. hehe

Nu har Lillan kommit hem från skolan, så vi tog en promenad med små killarna :)
Sedan så tänkte vi vara snälla mot mamma, och börja ta upp stjärnorna, ljusstakarna m.m Men den tanten har ju lagt allt i olika lådor och grejjer..
vi fick i alla fall upp något i köket och i vardagsrummet ;) hehe


När mamma eller pappa kommer hem så ska jag och lillan dra och sola. Sen så vet defan vad som händer. ska försöka få tag på min älskade storebror och kolla vad han ska göra i kväll. nu när jag äntligen är hemma. hehe

ha det görr där ute <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback