12/10 2009

Vilken dag, vilken dag..


Teckenspråk från 08-10 idag.
Va väl helt okej, men rätt segt att ha tecken med tanke på att man redan kan grunden..


Efter detta så blev det snack med hela klassen om vad som hände förra veckan mellan oss i klassen och sedan blir det lite snack om omsorgens historia.
Hade bara skola till typ 15-tiden idag. Gött att komma hem då.
Blev till att sätta sig ner och renskriva det ena arbetet.
Så nu är det renskrivet och inskickat :D
Yeeah, it´s nice.
Känner mig duktig ändå.
Men vet de fan om det ens blev bra :/ det får vi vänta och se helt enkelt.


Efter läxan så blev det en promenad i skogen ;) haha
men vi kom på att det är älgjakt nu, så vi lämnade skogen rätt fort.
Och så finns det tydligen jätte mycket vildsvin här i staden. Haha
Och alla vet ju vad Erika tycker om vilda djur.
USCH, fy och blää! Hehe

Nu så ska man sätta sig med nästa läxa.
Är lite sugen på att springa ner till Jimmy och jävlas fan med han.
U know, hämnden är otroligt ljuv ibland :D
Men det får nog vänta tills senare eller i morgon kväll.
Funderar på att leva jävel med Philip i kväll också. Haha
Hade varit otroligt roligt :D
Men först så blir det plugg ;)
Vadå, alla har väl en lite plugghäst inom sig ;)

Ha det gött!


* Fan, Fan och åter igen fan!!
Varför kan inget bli som man vill?
Jag trodde att det nya kapitlet i mitt liv skulle bli super bra, med mina drömmar och förhoppningar!
Men tänk så jävla fel man kan ha...
Snälla, kan du inte förstå att jag klarar det inte utan dig <3



kommer du hem i helgen söt? tänkte om vi skulle gå ut och äta något på lördag kväll?

Kan du ringa mig nu i kväll eller? jag vill prata med dig om begravningen också! (L)

2009-10-12 // 21:37:53

hur känns dt att va tsm med en cpunge? dt måste kännas bra elle? tur för dej att du har lämnat ludde iafl.. glöm nu inte av att han ä min o ni kommer inte att få åka tsm.. så snälla håll dej till din nya o glöm oss föralltid. ingen vill ha dej varken i skövde elle i närheten av skövde. så lille vän glöm allt som har med skövde att göra. flytta elle dö då skulle du göra världen en stor tjänst!!!!! GLÖM LUDDE HAN Ä MIN NU O KOMMER ALDRIG ATT BLI DIN IGEN........

2009-10-13 // 14:09:23

ja vildsvin finns det tyvärr gott om här... de är läskiga som tusan... usch.!! när min syrra var ute å sprang i skogen för nån månad sen så sprang det ut två stora bjässar precis framför henne... hon fick bråttom hem vill jag lova!! hehe

2009-10-13 // 16:07:40
» Stina

har du hört om Marcus och Oscar?! vi har försökt att ringa dig, men du har inte svarat. du kan väl ringa så fort du ser detta! vi måste verkligen snacka nu!!

Sötnos, du klarar dig visst utan han! Ditt nya kapitel har bara börjat otroligt dåligt. du har förlorat för många på kort tid. och Kalle talade om för mig om din mamma förut. Hon kommer fixa det!! Jag lovar dig gumman. Vi älskar och saknar dig (L)

2009-10-13 // 20:53:51

Hej. Menar du o ludde allvar med att ni ska åka utomlands tsm?!! Hur kan ni göra så mot Louise? Ni tycker inte att dt är elakt elle? Ni borde tänka er för lite! Hade ja varit dej så hade inte ja åkt med!! bättre att du stannar där du bor nu o lämnar allt som har med skövde att göra!! Lämna dom ifred o ge din biljett till Louise ist!!! låt dom få en kärlekssemester där dom kan glömma att du har förstört massa för dom under några månader!!!

2009-10-13 // 22:41:51
» Carro

HAHAHAHAHAHAHAH ANONYM FITTA NU LÄGGER DU AV FATTARU.



för det första var det Erika & Sandra som bokade sin resa de var inga mer som skulle med. Men sen ville ludde & pontus också åka med, så lägg ner de är fan mig inte erika som ska avboka o ge till nån skabbig männsika. Det är NI som ska lägga av att komentar så jävla fula saker till henne.



Erika har ett eget liv hon kan sköta det hur jävla bra som helst. Utan vad ni säger till henne, varför ens ödlsa massa med ovärt tid på att hålla på att komentera ANONYMT, din lilla falska sak.



Låt Erika vara nu..

2009-10-13 // 23:07:38
» carro

Och föresten ska hon inte lämna ett skit med skövde att göra.



INSE HON KOMMER TILLBAKA. DET ÄR NI I FUCKING FULA TIDAHOLM & TIDAN SOM KAN DRA ÅT HELVETE....

2009-10-13 // 23:10:13

haha seriöst? ni bråkar verkligen om negerludde! hahaha och åter HA! :D kul att se iaf.

vad är det för töntiga fjåååååårtisar som inte kan lägga ner?

2009-10-14 // 00:31:55
» Erika

Svar till uttråkad; Hahah du måste ha missat en poäng med det hela.. Vi bråkar inte om Ludde. Jag bryr mig inte alls.. så kan inte se att vi bråkar om han. Och varför skulle jag vilja bråka om han, när man har hittat en annan?! Tss, ser ingen mening med det hela. Jag snackar inte ens med Ludde, så vafan skulle jag vilja bråka om han?!!



Ta reda på fakta innan alltså

2009-10-15 // 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback