5/10 2009

Helloj


Igår så blev det inte alls mycket pluggande för min del.
Othilia ringde mig hem och blev sittande med henne i drygt 2 timmar i telefonen.
Helt underbart att få höra den människans röst igen.
Började fan att grina som en bäbis. Hehe


Efter samtalet så tog jag och Maria en promenad med Malin :)
Usch vad jag saknar den bruden! 
Riktigt trevligt.
Blev till att ringa 2 telefonsamtal innan det blev sängen för min del igår.
Känns la så där, lite jobbigt va det allt.
Det är väl nu som jag förstår att jag inte betyder ett skit för en viss person.
Hur mycket jag än önskar, ber och säger hur jag vill, så kommer det tydligen aldrig att bli så…
Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så här. Jag ville verkligen inte att det skulle bli så här.
Jag hade hoppats på något mycket mycket bättre....
Men kanske var det bara drömmar...

Idag så gick jag och Maria upp redan runt 06-tiden.
Fixade oss och åkte sedan bort till Kavelbro.
Konstigt det kändes att åka exakt samma buss och till exakt samma ställe, men utan alla busskompisar :P haha Efter att vi hade besökt Kavelbro så åkte vi bort till Vårdcentralen.
Blev till att ringa och beställa mitt vaccin som jag och dom andra måste dricka innan vi åker i vinter.
Fast med min vanliga otur så måste jag vänta en hel vecka innan jag kan börja dricka den där skiten.
Men men, tur är väl det också på ett sätt ;)


Sen mötte vi Sandra.
Drog omkring lite i stan och sedan drog vi ner till Ryd.
Där blev det fika och packa ner det sista som skulle med hem igen.


På vägen ner så for alla möjliga tankar igenom mitt huvud.
Fattar inte att man kan tänka så mycket när man sitter med musik i öronen.
Kändes skit jobbigt att åka ifrån Sandra och min kära mamma idag.
Ville verkligen inte åka.
Behöver verkligen dom 2 vid min sida just nu <3

Det var i alla fall inte tågens dag idag ;) hahaha
Både tåget från Skövde - Nässjö och tåget från Nässjö – Vetlanda krånglade. Haha
Eller kan det vara så lätt att det inte var min och Marias dag?Haha
Det lär vi ju aldrig få veta i alla fall.

I morgon så är det ingen skola för min del.
Fick reda på under dagen att min grupp har självstudier.
Men klockan kommer ändå att ringa runt 10-tiden.
Ligger efter med otroligt mycket nu efter allt som har hänt.
Har inte haft ork eller lust med att plugga riktigt.
Så i morgon så blir det en heldag med alla böcker.
Usch vad roligt det lät då.


Nej, men nu så blir det nog filmtittande eller något

Ha det gött



Fan va patetisk du är. kan du inte bara lämna dom i fred elle? låt dom va lyckliga tillsammans nu. lilla gummzan du måste förstå att han inte vill ha dej. han älskar henne o inte dej. va ä dt som du inte förstår elle??!!!! tkr äckligt synd om dej om du inte kan lämna dom i fred. snälla åk inte upp till skövde något mer ingen som vill ha dej där ändå. o inte i tidan heller för fan. stanna i vetlanda o gör dt föralltid!!!!!

2009-10-05 // 22:53:40
» carro

sug din äckliga röv anonym, du är verkligen den pateriska ungen som inte ens kan skriva ut ditt äckliga namn! Ush vad pinsam du är aså. Det är ingen som vill ha dig här uppe din åsna fattaru. Du ska inte säga så om min syster lovar dig. Den som ska fly åt helvete är nänmligen DU DU DU !!! sluta snacka och bevisa att du är mer mogen att ta det öga mot öga mot henne nästa gång & SKRIV UT DITT NAMN DIN ÄCKLIGA PUNDRÅTTA!

2009-10-05 // 23:05:26

du vet varför jag skrev låten..¨å det vet bara du å ja å dom du väljer att berätta det för.. den kanske inte ens har ngt om han å göra.. det vet ju inte dom.. om du inte väljer att berätta.. å töntar som "anonym" kan ju gå å dra något gammalt över sig.. hon e bara patetisk.. suck.. säkert tidanfjortis..

2009-10-07 // 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback