8/10 2009

Hejhej!


Jävla oktober månad!!
Kunde man inte bara hoppa över den äckliga hemska månad?

Har i alla fall lärt mig en sak, Lev för dagen som om de vore din sista! Man vet aldrig när livet tar slut.
Ta hand om varandra och visa varandra er kärlek till varandra, innan det är för sent!
Då har man i stället ångest för att man aldrig visade något tillräckligt!


Har förlorat två vänner på 1 vecka.
Helt sjukt!
Varför ska allt komma på en och samma gång?  
Varför ska det ens komma?!
Hur mycket läxor och uppgifter att göra i skolan också.
Grädde på moset skulle jag vilja kalla det! 

Vet inte hur många gånger jag har slått in ditt nummer på telefon och bara vill ringa och gråta för dig!
Men jag kan inte, jag vågar inte.
Varför finns du inte vid min sida nu när jag verkligen behöver dig?!


 Nepp  nu ska jag göra något annat. Depp inlägg från mig idag, men men!

Ha det gött alla där ute!


R.I.P Persson (F)

R.I.P Lill-Stefan (F)


Jag tänker på era nära och kära!
Vila i frid mina vänner <3

I kväll så ska jag och Sara tända några ljus och tänka på er killar! 





* Snälla människa!
Kan du inte bara lämna mig i fred och lev ditt egna liv!
Sluta med att ringa mig, slutta skriva till mig!
Du har redan gjort mitt liv till ett helvete, vafan… räcker inte det för dig eller?
Måste du hålla på och terra mig än?
Du har fått som du vill!!
Det räcker fan gott och väl nu!



aldrig lämna dej ifred!! höhöhöhöhö han kommer aldrig ringa dej heller fattar du inte att han inte vill veta av dej elle?? snälla börja inse att vi hatar dej! fuck off and did biiitch!!!!!!! synd att dt inte va du som dog. då hade alla fått skratta ist för att gråta!!!

2009-10-08 // 22:49:31

till anonym : du ska bara ta å hålla käften.. låt erika va för helvete.. jag ska fan ta reda på vem faaan du är å nita dig till lilla luder.. Å SNACKA FAAAAAN INTE SÅ OM FREDRIK Å LILL-STEFAN... DÄR GICK DU FAAAN ÖVER GRÄNSEN!!!!!!!!!!!!!! håll bara käften å slupa kommentera!!!!!

2009-10-08 // 23:41:16
» Malin

Erika gumman ta inte åt dig av vad den lilla fega anonymen säger, hon orkar inte bry sig om sitt eget liv liksom utan gillar att försöka trycka ner dig för du har ett sånt mycket bättre liv än vad hon någonsin kommer att drömma eller att kunna få ;) helt patetiskt tycker jag, mogna tjejen eller vad du nu är! Finns här för dig Erika <3

2009-10-09 // 14:45:13
» carro

Din jävla äckliga anonym nu räcker det fattaru.

vafan har du för problem? Synd att de inte var din äckliga jävla sak som försvann då skulle fan hela sverige skrattat äckliga apa! Hur fan orkar du? Seriöst lägg ner. Det är helt säkert att Erika är mer älskad av folk än vad du gör fuling!



Lägg ner nu fattaru..



Vila i frid killar!

2009-10-09 // 15:40:48

Gumman!!! hur är det med dej? vi tänkte komma ner till Skövde nu i helgen, men då är ju inte du hemma :( Varför måste du vara i Vetlanda? Vi saknar dej riktigt mycket. ooh gud, du ska se magen!!! jätte stor nu. Och du skit i vad alla skriver till dej. alla hade inte skrattat om du gick bort. Här uppe har du oss alla och tänk på Marcus och Oscar som kämpar för dej. Fast det att dom är där borta så tänker dom otroligt mycket på dej ska du veta. Kalle snackade med dom igår och vi skulle hälsa så mycket. Oscar sa att han ringer dej nu i helgen. och bad verkligen om ursäkt för att han inte har ringt i veckan. men dom hade tydligen haft problem. Ringer dej efter idol darling! JAG OCH KALLE ÄLSKAR DEJ OCH SAKNAR DEJ OTROLIGT MYCKET!!

2009-10-09 // 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback