9/10 2009

Hello


Idag så var det skola.
Var i skolan redan 8 i morse! Segt som attan.
Idag hade i alla fall min grupp sin redovisning. Det gick väl bra.
Jag blandade ihop massa, men dom andra var super duktigt!


Jag och Mickan drog oss in till Vetlanda och hämtade ut mitt vaccin och tog även en tripp runt här i Vetlanda och lite utanför. Roligt ;)
och mysigt med riktigt sött sällskap av han :P


Skulle ha blivit Uddevalla idag för att träffa Tobbe, Chrille och Robbin.
Men så blev det inte.
Blev sittande med en del läxor och passade på att städa lite medans man var själv här.
Otroligt skönt att vara själv en stund. Men har fortfarande massa läxor kvar att fixa!
Tråkigt. Skulle ha blivit Uddevalla i morgon i stället, men det skiter sig också tror jag.
Måste fixa allt och sen på kvällen så blir det till att antingen ta några bärs med Sara, Sabina och Gabbe och självklart glo på fotbollen.
Eller så blir det till att åka in till Vetlanda på kvällen för att kolla på MR Gert som ska sjunga eftersom att det är Wheelers Vetlanda i morgon..
 Vet inte riktigt än vad som kommer hända. Det märker vi i morgon med andra ord :)


Nu så blir det till att kolla klart på Idol med töserna och sen så blir det lite mer pluggande.
Jösses, jag trodde aldrig att jag skulle få sitta hemma en fredgas kväll och plugga..
Trodde att det var det sista jag skulle göra, men nu så är läget så helt enkelt.
Men va fan, det duger det också. Kan ju inte festa hela helger längre ;)
Lite duktig måste man ju vara :P
Också börjar man bli ännu mer sjuk. så kan vara skönt att bara vara hemma i helgen.

Och du Sandra!!!
Vi måste åka iväg SNART!!
Gärna nu i oktober eller i november!
Sugen som ett as på att dra nu, NU PÅ EN GÅNG ;) hehe

 

Ha det gött



» Roby

supa med mig idag sötnos! xD (L)

2009-10-10 // 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback