22/9 2009, Tankar!

Ännu har man inte lyckats somna. Har väl kanske inte direkt försökt heller. Men alla tankar i mitt huvud går inte att få bort.


Hör typ dygnet runt hur alla andra snackar med sina pojkvänner i telefonen, hur alla har världens mysigaste samtalen som helst. Medans jag bara sitter här och fortfarande väntar på att du ska ringa.


Usch, jag vill också få kärleksfulla samtal eller sms. jag vill också kunna tala om för dig och för alla andra, hur mycket jag saknar och älskar dig!! Att få förklara för dig hur mycket du betyder för mig som alla andra gör för sina pojkvänner.


Fan att jag hela tiden ska börja sabba det mellan oss. Jag vet att jag inte är väldens bästa flickvän och att jag är otroligt svartsjuk. Men snälla, inget skulle ju få förstöra. Och framför allt ingen. Jag vill verkligen inte förlora dig. Du betyder så jävla mycket för mig. Fattar bara inte hur jag ska kunna förklara det för dig.


Tyvärr så är det lättare för mig att skriva ner det, än att säga det till dig.
Dels för att vi nu bråkar, och du inte verkar vilja snacka med mig.
Och dels för att jag känner mig dum som verkligen vill säga vad jag tycker och tänker om mig.
Tänk om du inte tycker det samma, eller tänk om du bara skrattar och går därifrån.
Fine, det är ju inte direkt bättre att skriva ut det på bloggen.
Men nu gör jag det i alla fall!


Så, nu vet i alla fall alla dom som läser min blogg vad jag tycker och tänker!
Jag hoppas verkligen att du ska läsa min blogg och verkligen förstå hur mycket jag älskar dig och framför allt, hur mycket du betyder för mig!
DANIEL, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG!


Ännu en gång, förlåt för allt!
Förlåt för att jag är en jävla idiot!
Men är nog otroligt rädd för att förlora dig!! <3



Jätte bra skrivigt gumman..

hoppas han fattar nu hur mycket han betyder för dig.. holler tummarna för dig stumpan..

2009-09-22 // 02:14:58
» ...

förlåt bruden..... men han ä min igen.

tråkigt för dej att jag visst lyckades komma in i bilden igen

2009-09-25 // 18:31:05
» Erika

"..." våga skriv ut ditt namn ist..

Den jävla dagen som du kan stå för vem du är så är du jävligt välkommen till att snacka med mig. annars kan du bara dra!

Bye bye

2009-09-26 // 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback