22/9 2009

Helloj


Idag så var det ju ingen skola för mig.
Och tur va väl det. Lyckades somna runt 6-tiden i morse. Lite segt kanske.


Skulle ha gått upp runt 10-tiden för att tvätta och städa, men kom i stället upp runt 13-tiden. Blev till att kasta in en vit tvätt och sedan plocka undan lite från mitt golv. Så nu kan man i alla fall gå in i rummet utan att mötas av högar med kläder och skolböcker över allt.


Sen så drog jag och Sara in till stan. Jag skulle kolla på en tröja. Intalade mig till att hitta massa fel på den så att jag kunde spara några hundra där.. och så blev det.
Fast jag hittade lite andra kläder. Haha fan då, det va ju dom pengarna det.
Tur att jag redan har betalat resan som jag, Sandra, Ludde och Pontus ska iväg på till jul sen.
Annars hade nog dom pengarna också varit borta nu.. :(


Så, nu sitter man här ute i allrummet och kollar på Sabina när hon spelar X-box. Tänkte att jag skulle få med mig brudarna ner till gymmet sen.  Hade inte varit fel, få lite annat att tänka på också. :P

Just det, har suttit och snackat om att åka i väg och pierca oss nu.
Med tanke på att det inte blev något sist. Fan att man skulle bli sjuk och missa tiden som vi hade beställt.
Men nu så jävlar. Efter fältveckan blir det. Så någon gång under vecka 41 ;)
Längtar fan, va ju ett tag sedan man piercade sig nu. 
 Och sen så har jag fått tag på namn och nummer till en skit bra tatuerare.
Så även den killen ska jag höra av mig till i veckan :D


Nepp, nu så ska jag allt försöka få med mig någon ner till gymmet.
Annars så får det bli en lång promenad ;)

Ha det gött!



DU! jag kollade upp huset som du bad om. och det skulle bli klart i slutet av juli. bygget skulle börja i april. fortfarande sugen? Ring mig så fort du kan! M.V.H Stefan

2009-09-22 // 19:23:17
» Erika

Hello Stefan! :D

nämen, helvete vad bra eller. slutar ju skolan nämligen i början av juni, och blir då bostadslös. hahahaha super, jag ringer dig antingen i kväll eller i morgon! självklart är jag fortfarande sugen ;) :D Kram

2009-09-22 // 19:40:17

Det e lungt gumman bara att komma om du behöver prata eller något, Finns här för dig..

jag klarat att lyssna på viken skit som hälst så du vet...



jaa ni e för gulliga ni får holla i varsin hand..:D



AS RÄDD

2009-09-22 // 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback