23/9 2009

Nämen halloj igen!


Alldeles strax så blir det sängen för min del. Ska bara kolla klart på CSI. Det går fan inte att missa. Hehe


Shit vad tiden sprang i väg förut. Jag som skulle ta med mig mina töser ner till gymmet. Men så blev det inte. Sara blev sittande i telefonen och Mickan i sitt rum.
Tänkte gå ut och gå en sväng, men när jag kommer ut så ser jag att det regnar.
Då försvann suger direkt på det :(


Det blev i stället att vi kollade på Idol och sen Andra Avenyn. Haha mysigt ;)


Men i morgon så måste vi göra något! Man får ryck av att bara sitta här och inte göra något alls.
Och i morgon är det även onsdag och det betyder städdag för oss alla i huset! ;) haha roligt roligt.
Ska passa på att fortsätta i mitt rum i morgon också.
Måste fan städa allt innan det blir hemfärd i drygt 11 dagar.


Har även fått ett mejl av en bekant i Marocko.
Han ville att jag skulle komma ner och provjobba hos han nu under hela jullovet. Men eftersom att jag redan har en resa inbokad så fick jag tacka nej till detta erbjudandet.
Vi började även att snacka om att jag ska åka ner över påsk och provjobba då.
Usch, påsk. Det är ett jävla bra tag kvar. Flera månader ju.
Och nu i påsk så blir det 2 år sedan jag var i Marocko.
Och även 2 år sedan jag blev erbjuden jobbet för första gången.
Och den mannen frågar fortfarande om jag vill :)
känns enormt roligt faktiskt.
Men men, vi får helt enkelt se om det blir något där.
Måste ju försöka få tag på pengar så att jag kan åka ner i påsk!
Och då ska även min älskade lillasyster åka med mig ner :D
Så Lillan, läser du detta så kan du ju börja spara NU ;) hehe

På tal om månader och långt kvar, det är drygt 9 månader kvar!!
Usch vad tiden går fort eller, längtar bara tills detta tar slut och att jag fortfarande har kvar han då.
Och allt kan bli som vanligt igen.
Så som vi hade det innan allt detta.
Det är min högsta önskan just nu... 
Att allt ska bli bra igen. <3

Nepp, men nu så ska jag kolla klart på tv och sen måste det bli sängen.
i morgon så är det ju skola igen :( hehe

God natt alla där ute!



hehe din dörr va då fan inte öppen i morse när ja skulle in å väcka dig ;) hahhahahha.. men ja fattar :D tack gumman det betyder asmkt för mig.. att jag kan luta mig mot dig när jag behöver stöd.. (för en gångs skull.. ) inte ofta det händer.. hehe.. <3<3<3

2009-09-23 // 01:53:31
» carro

Öppnat min plåtbruk nu! :D

Omg tror du jag ens får ihop pengar, ska kontakta den dära tanten om kontaktperson! men blir ju fan aldrig av.. <3

2009-09-23 // 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback