25/9 2009

Helloj :)


Sitter man i lillans rum och ska strax in till stan och käka med Sandra ;)
Vi ska dra och käkanågonstans och sedan köpa våra efter längtade skor :)

Fan att jag åklte ifrån min dator och min jacka... men men, tur att man har en lillsyrra som är helt underbar och lånar ut hennes dator medans hon är i skolan eller har praktik ;) hehe <3


I går så va det skola från 08.45-11.30 typ. blev till att dra hem och hämta mina väskor och sedan
fick jag skjus av Maria A. in till stan, så jag skulle hinna med tåget som gick 12.12.
helt underbart
satt fan och pluggade hal vägen hem!
Läste alla kapitel i omsorgsboken som vi hade i läxa. så nu ska man bara göra resten av uppgiften :P
När man kom hem så mötte Sandra och Rohdin mig. vi minglade runt lite på stan innan jag och Sandra
drog hem till mig. Senare på kvällen så blev det till att dra bort till Rohdin igen, för att kolla film. men
det slutade med att vi alla satt och snackade i stället ;)
Underbart att va med er vafan, kan verkligen säga allt till er! <3


Nu, så måste man fixa sig som sagt för att sedan dra in till stan och möta Sandra.
Får se vad som händer i kväll. hade hoppats att han kunde komma hit och snacka så att vi verkligen kan
lösa allt, men men. som sagt. vi får se vad som händer och sker.
Fest i kväll också. men vet inte riktigt om man är så sugen. hehe


Hörs senare eller nått..
Ha det gött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback