27/9 2009

Helloj


Igår kväll så blev det bingo lotto med Lillan och Hanna :)


Fan alltså, va ju ett nummer ifrån en resa till Costa Rica och ett nummer ifrån 25 000 kr.
Jag som hade hoppats på lite nybörjar tur.


Efter bingo lotto så blev det till att kolla på en film.
Sedan blev man sittande i drygt 2 timmar i telefonen med en av världens bästa pöjkar! :)
Usch, har verkligen saknar våran kontakt nu det senaste.  
Lyckades somna i några minuter innan telefonen ringde igen.
Pallade inte att snacka med den personen som jag trodde att det var.
Men haha tänk så fel man kan ha.
Det va ju verkligen Pontus som ringde. Haha


Idag så sov man rätt länge. Lyckades inte somna förens runt 4 tiden i morse.


Så i dag så blev det en promenad på berget med Sandra och sedan hem till mig för att kolla på filmen G ;)
härligt härligt.


Sen så blir det nog en promenad med tomten :D hahaha
Hoppas bara att tomten kommer ner till Ryd i tid ;) hoppas bara att jag inte har somnat då.


Annars så har det väl inte hänt något annat roligt.


I morgon så börjar min första praktik dag. Klockan 10 i morgon så ska jag vara där.
Ska bli roligt och spännande.
Ska bli roligt att testa på att vara på en grundskola.


Hepp, nu så ska jag kolla klart på filmen.

Ha det gött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback