28/9 2009, Kväll

Helloj :)

I morse så gick man upp redan runt 7-tiden.
Blev en promenad med Tomten och Dizel i spöregn. hahah
helvete vad lyckade vi är ;)

Första dagen av fältveckan klar ;)
Känns otroligt bra och har verkligen kommit till en bra klass!!
I min klass ar 4 stycken down, hur mycket bättre kan det bli.
Annars en helt okej dag, gick från 10-14. härligt
Bestämde mig även för att gå hem, otroligt skönt och tro fan att jag springer på min lilla Hellan :) <3
Konstigt nog så möts vi alltid på den vägen.
Blev till att stå med henne i drygt 30 minuter.
Få veta lite skvaller och säga lite till henne som hon har missat.
Helt sjukt att vi  både pendlar, helt sjukt att vi bara bor typ 7 minuter ifrån varandra i Ryd och att du bor Jönköping och jag i Vetlanda.
Fast detta så ses vi ALDRIG! fyfan alltså..
Detta måste det verkligen bli ändring på!

Efter "praktiken" så blev det till att åka bort till götene med mamma, Lillan och Sandra.
Självklart så följde även lilla Öjje med :)
Haha du Sandra, välkommen till götene. en vattenbalong mitt på ryggen!
Jävlar vilket välkommande ;)

Efter det så blev det till att dra till Lotta och Tore på en snabb fika ;)
Lilla Sara blev nog otroligt glad att vi kom, med tanke på att hon är helt såld på Öjje. hehe
(men vem är inte det, den söta lilla valpen kan man ju inte direkt hata...)

Jag och Sandra bestämde oss för att gå ut en sväng, men åkte i stället för att spana in dom snygga millarna på donken ;) haha Ögongodis fan hehe ;)

Men nu så är det dags för mig att krypa ner i sängen och snacka med Tomten i telefonen skulle jag tro :D
I morgon så börjar jag 08.00 och går till tidigast 16.00, ska nämligen vara med på fritids i morgon!
Roligt roligt.

Ha det gött alla där ute :)



Ja, jävla byhåla =P Tur för dom att dom inte kunde fylla en vattenballong ordentliget, så den gick ju inte sönder, ha ha ha, synd småbarn ;)

Militärerna... Puh! Dom var inte alls fel ;)

<3<3

2009-09-29 // 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback