30/9 2009, Kväll

Helloj :)

Usch i morgon så är det redan den 1 oktober!
Shit vad tiden går fort.
Men veckorna räknas ner till jullov och då blir det även till att åka utomlands med några av dom bästa :)

Blev allt några timmars plugg i dag. usch vad jag känner mig duktig :)
Efer det så blev det till att åka ut till Stöpen, alltid lika trevligt att träffa människorna där borta ;)
Mitt hår är fan typ 7 cm kortare, men inte gråta för det.
Nöjd som attan i alla fall

Skulle ha blivit en promenad med Tomten nu i kväll, men orkar inte riktigt det.
Det får vi ta en annan dag.
Vem vet, i morgon kanske. men innan det så ska jag på bio :D
Ska bli mysigt, och tro det eller ej, men ska gå med en av världens BÄSTA <3


Fattar inte varför inte alla jävla anonyma skit kommentarer kan sluta!!
Vad fan har människor för problem nu för tiden eller?
Och alla samtal?!!
Någon/några har ringt mig på dolt nummer typ 24 gånger eller något idag.
Hur orkar ens folk slänga ut pengar och tid på det?!

Hepp, nu orkar jag inte skriva mer.
I morgon så är det praktik igen. skulle kunna tippa på att det blir från 08-16 eller 17 i morgon.
Så i morgon är det allt fritids.
Och efter det så blir det såklart bio :) <3


Ha det gött!



* Trodde aldrig att saknade kunnde vara så stor efter dig.
Tråkigt att det har blivit som det har blivit mellan oss.
Hoppas fortfarande att allt ska lösa sig.
Vill lixom kunna snacka med dig som vanligt igen.
TOMT som attan ;) <3



man kan du aldrig ge upp elle? lämna han ifred. han hade bara dej till en sak å dt va till att pippa.... du ä en äcklig hora i hans ögon. fattar du inte dt?!!! ingen ide att du ber oss att sluta. den dan du lämnar han ifred kan vi lämna dej ifred. bläää o fy på dej din horiga äckliga slampa

2009-09-30 // 23:00:44
» Erika

Nämen ännu en jävla tönt som inte kan stå för vem fan du är!

Snälla kom tillbaka när du kan skriva ut vem fan du är.. Eller en ännu bättre grej, kom hit när du kan med att säga vem du är.

hahaha mycket fakta du verkar ha, jag har lämnat han i fred! btw, inte jag som har hört av mig till han. ofan, tack för dom värmande orden! känns riktigt skönt att det är någon där ute som tycker så om mig. det värmer verkligen, tro mig :)

2009-09-30 // 23:06:00
» P

äre så att det är jag som är tomten eller? är på G ner till dig nu!! xD hehe nu blir det promenad. tar du med öjje eller? Dizel är med iafl (L)

2009-09-30 // 23:12:38

du anonym, du vet verkligen absolut ingenting om detta så de vore väldigt bra om du bra la av?.. så snälla ge upp ! skriv ist vem du är och stå för de! för du inte att du är en tönt ?

2009-10-01 // 15:22:27

du anonym, du vet verkligen absolut ingenting om detta så de vore väldigt bra om du bra la av?.. så snälla ge upp ! skriv ist vem du är och stå för de! för du inte att du är en tönt ?

2009-10-01 // 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback