13/4 2010

Halli hallå :)



Igår var det en lång dag på praktiken, men klarade igenom den utan problem. och tur var väl det :P
Måndagen började med bad kl. 07.40, och avslutades med personalmöte klockan 16.30.
När man kom hem så skulle det bli plugg för fulla muggar, men la allt åt sidan och åkte iväg med mamma och Lillan.
Vi drog och handlade på Maxi och köpte nya sommarskor. Härligt xD
Och det bästa av allt, Mamma betalade :)
Tack min älskade mamma <3


På kvällen så blev det Tv och en stor kopp med Te framför Tv:en.
Feber och hals ont.
Men detta stoppade inte mig ifrån att dra till praktiken idag.
Även idag så hade jag en lång dag. Från 07.40- 16.30.
Rätt segt, men det funkar.
Tyvärr så hade jag inget att skylla på under kvällen för att slippa undan allt plugg.
Så blev till att sätta sig ner och plugga direkt..
Segt som attan, men när jag precis skulle lägga ifrån mig pennan så ringde min prins :)
Underbart att sitta och snacka med han en stund, fick även äntligen något att skylla på och någon som fick mig på bra humör och gav mig mer energi till att plugga lite till.

 

Nu så har jag precis renskrivit klart det som är skrivet, nu är det bara några få grejer till som ska fixas.
Men det pallar jag inte att göra i kväll om jag ska vara helt ärlig.
Just nu så vill jag bara krypa ner i min säng med 100 filtar och en mega stor kopp med te.
Självklart med kanal 5 på också. Det är ju Tisdag, och då innebär det kanal 5 tills i natt! Haha


Vill även ge Othilia ett stort grattis kram idag!
Min sessa fyller hela 20 år.
Dock kan jag inte erbjuda henne denna kram, eftersom att hon är i USA :(
Men vill påminna henne om att hon kommer få den när hon kommer till Sverige igen!
Jag saknar dig min sessa och hoppas att du får en underbar dag!
GRATTIS ännu en gång min sessa <3


Hepp, nu blir det till att glo på Tv och skriva lite om dagens händelser.

Ha det fint där ute!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback