19/4 2010

Helloj :)


Blev som sagt sjuk förra veckan.
Men lyckades ändå hålla mig tilld torsdags kväll.
Då tappade jag röst och fick 40 graders feber.. Illa.
Så hela helgen har jag varit liggande :/ Segt som attan

Nu är det hosta och feber kvar, som inte vill ge med sig riktigt än. Men är på bättrings vägar :P

Idag så var det praktik, började 07.40 med bad och slutade 16.30.
Rätt segt men det känns i hela kroppen att man är tillbaka i alla fall ;D

I morgon är det praktik igen, men en precis lika lång dag. Men det ska nog gå bra fan ;)


Kan ju säga att jag även sitter och räknar dagar, det är inte många dagar kvar tills min babe förhoppningsvis kommer hem :D
Längtar som attan kan jag säga. Fast det är bara 2,5 veckor sedan vi träffades sist.

Nej nu blir det sägen, ett snabbt inlägg i kväll.


Ha det fint :)






(TÄVLING I BLOGGEN- vinn en trendig klocka)

2010-04-20 // 14:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback