5/4 2010

Halli Hallå :)


Var ju ett tag sedan nu, har haft fullt upp att spendera all min tid med Sebbe lille <3


Den 29/3 så blev det ju till att åka ner till skolan.
Lyckades överraska Sebbe xD
Men fy vilka skuldkänslor jag hade eftersom att jag ljög för han och sa att jag skulle till Dalarna. Det han inte visste var att jag var på G ner till han! hans minn lär jag aldrig någonsin glömma.
Och tror att han verkligen uppskattade att jag kom ner och överraskade han.
På kvällen, när allt hade lagt sig så blev det till att korka upp. De flesta som var kvar på skolan kom över. Alltid lika trevligt.


Tisdagen spenderades med Matte och Sebbe.
Vi drog in till stan och städade kåken. En tidigt kväll eftersom att vi skulle upp rätt tidigt på onsdagen.
Tåget upp till skövde gick vid 11-tiden.
Som tur var så körde Jonas in oss, Som föresten fick körkort under Tisdagen.
grattis Jonas till körkortet :)
Blev tåg ett par timmar innan man var framme.
När vi kom upp till skövde så tog vi det mest lungt och så tog vi en promenad.


Torsdagen började med att vi åkte upp till min moster och fikade. Och sedan på kvällen så blev det utgång med folket :) Man får tacka för en riktigt trevligt kväll med alla.


Fredagen, spenderades i sängen nästa hela dagen med Sebbe.
Mysigt som attan med andra ord.


Lördagen; blev promenad med Lillan, Sebbe och Hanna.
Helt underbart med tanke på att det var riktigt skönt väder!
Sedan så kom Sandra förbi och tog en kopp kaffe.
Även under söndagen så blev det en träff med Sandra.
Jag, Sebbe och Sandra drog iväg och käkade donken och sedan så visade vi Sebbe runt lite.
Dock inte mycket och se men hehe


I dag måndag, så åkte Sebbe hem :(
Kommer bli sjukt tomt i min säng.
Känndes jätte konstigt att vinka av han vid tåget, och det känns jobbigt att veta att det är en hel månad innan vi ses igen.
Fan att jag skulle välja min praktik här uppe.
känns skumt att inte få träffa han typ varje dag.
Jag hoppas verkligen att dessa dagar går fort så att jag får krama om han snart igen!
Saknade kommer bli enorm!
Men vi kommer fixa allt detta, så envisa som vi är så ;)
Och även träffa Hanna och Jonas!
Hela kärnan samlad igen, det hade verkligen inte varit fel!! hehe



Nu så ska jag gå och kolla på lite film. rätt slö i kroppen ;)


Ha det fint där ute!




R.I.P Fredrik Engström <3
Du finns i våra tankar och hjärtan.
Hoppas att du har det bra där uppe!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback