7/8 2010

Helloj :)


Igår så skulle jag börja plocka i mitt rum, men så blev det inte!
Sandra ringde och frågade om jag ville följa med henne till Götene och kolla lite.
Självklart kan jag inte tacka nej till det.
Roligare att kolla runt på grejer än att slänga saker.

Vi tog även vägen förbi Mariestad på vägen hem.
Blev en regning dag, och faktiskt inga köp för min del.
Hittade dock massa som jag allt ska köpa när lönen kommer.
Sebbe lär ju döda mig, men så billigt och bra saker kan man inte gå förbi 2 gånger. hehe

Kvällen spenderades hos Sandra. Blev bjuden på Tacos hemma hos henne. Så det blev en mysig kvällsmat med Sandra, Marko och Annelie igår. Aldrig fel om man säger så!
Efter maten så slöade jag och Sandra mest. Blev film, chips och dricka :) Nice nice!

Blev en rätt så tidig kväll eftersom att min klocka ringde 04.20 i morse.
Det var bara att ta sig upp och sedan åka iväg till jobbet. Vilken dag.
Jobbade mellan 7-16, men kändes som om det var mellan 7-22, haha Vilken dag säger jag bara.
Och den lilla knodden har allt rört om sig inne i magen, dock under arbetstiden.
Vilken inte var så roligt för mig. Haha
Hade varit mysigare om det hade varit på kvällen så att man kunde njuta lite extra av det :)

Efter jobbet så blev det lite slö tid med Lillan. Skulle ha städat, men kändes inte lockande om man säger så. Och sedan blev det en promenad med Lillan och Nero. Vi skulle bara gå en lite promenix med Nero, men vi blev gående en lite längre tid. både jag och Lillan började att leta efter kantareller. Och vi hittade oss en halv fuller påse! Verkligen inget att klaga på. Så nu under kvällen så blev det allt ett par kantarell smörgåsar. Det var år och dagar sedan jag käkade. Och äntligen började jag att tycka om smaken av det! Kors i taket ;) haha



Nepp, nu ligger jag och glor på filmen som går på 4:an, Angel eller vad den heter.
Om en stund så blir det sängen. Har dock sovmorgon i morgon. Men klockan 10 ringer klockan.
Jobb i morgon också från 15.30-21.30.



Så ha det bra alla där ute!








Sebastian; Du är det bästa som har hänt mig!
Det är trist och riktigt jobbigt att du inte finns vid min sida just nu.
Jag hatar att vi än så länge bor på 2 olika orter.
Min högsta önskan just nu är att du och jag ska hitta ett hem tillsammans.
Att jag ska kunna spendera 24 timmar om dygnet med dig!
Jag vill och jag hoppas att det kommer bli så snart.
Tills dess får vi båda stå ut med livet som särbo ;)
Jag älskar dig min prins ♥


» Sanna

Sv:

Okej! Vad var det för utbildning?

Jag jobbar halvtid som personlig assistent och halvtid på Suntetorps säteri som djurskötare.

Kram!

2010-08-09 // 12:12:52
» Sanna

Sv:

Okej! Vad var det för utbildning?

Jag jobbar halvtid som personlig assistent och halvtid på Suntetorps säteri som djurskötare.

Kram!

2010-08-09 // 12:12:54

hihi. ni är så söta. All lycka till er ! :)

2010-08-12 // 18:13:10

fin blogg

2010-08-23 // 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback