26/2 2010

Hello :)

 

Va ett bra tag sedan nu.


Men inte allt för mycket har väl hänt..
Förra veckan var väl som vanligt. Eller aah,  det fattades rätt många på skolan och det var tomt som attan, men på något sätt så var det jävligt skönt också.
Och jag fick en hel vecka, där jag kunde vecka sebbe varje morgon innan jag gick till skolan xD
heeelt underbart ju.
Jävlas är ju så kul.. Helgen blev det fest, dom flesta kom tillbaka och det blev allt lite röj igen. J
ävligt skönt det med eftersom att det har varit helt stilla här.

Helgen tillbringades med Hanna, Sebbe & Jonas och självklart resten av gänget här ute på skolan..
Så var det redan denna veckan då.
Måndags så var det skolan. Helt okej. Fick även min praktik plats hemma i skövde.
Så nu är det 100 % säkert att jag åker hem under 2 månader.
To bad, kommer ju sakna Sebbe, Hanna, Jonas, Philip allt för mycket!
Herregud alltså. Ska bli kul och se hur det bland annat går att sova själv :O Herregud. Haha <3

Mamma opererade sig även denna måndag. (den 22/2) Vilket gick väl bra sen till slutändan.


Tisdag var det dags för hemstudiedag.
Men Onsdag och Torsdag blev också hemma dagar.
Nämligen takrisk på skolan xD
Heeelt underbart så vi alla har bara tagit det lugnt.

Igår tillexempel så blev det en hel dag med Jonas inne i stan och sedan på kvällen så drog jag, Hanna och Jonas och piercade oss!
Så äntligen har jag 2 i tungan ;) xD

 

Nu så sitter jag här och väntar på att klockan ska gå. Ner till skolan vid 12-tiden och käka och sedan börjar skolan klockan 13.00, som ni förstår så har vi eftermiddags pass idag och slutar därför 18.00.

En föreläsare ska komma och snacka med oss.

 


Men nu så ska jag börja fixa mig inför skolan. Ha det bra alla där ute :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback