4/1 2010

Helloj :)



Vill börja med att säga grattis till min älskade ängel Sandra som fyller hela 20 år idag!
Grattis på dig stumpan och jag hoppas verkligen att du har haft en super bra dag! <3




 

Ajaj, jag som skulle sova tidigt igår.
Det slutade med att jag inte sov alls i natt.
Jag och Sebbe satt uppe och snackade hela natten.
Båda två var otroligt trötta när klockan blev runt 6-tiden, så låg vi bara och skrattade åt allt. Haha
Så jävla skön människa alltså, ligger och mobbar mig för min dialekt.
Som om hans är mycket bättre då. Haha
nej nej, min är ju bäst!
Jaja, jag var i alla fall uppe tidig och redan när klockan blev 08.30 så var jag färdig.
Helvete vad gött det kändes att inte behöva stressa i morse.
Och för första gången på hela denna termin så kom jag i tid.
Herre jävlar, det är inte ofta jag kommer i tid.



Skolan var rätt seg.
Kändes för jävligt att sitta där när ögonen bara ville gå ihop.
Men tacka gudarna för att vi slutade redan vid 11-tiden.
Typ sprang hem och la mig på soffan direkt.
Vaknade upp runt 5-tiden av att Sabina skulle åka.
Och tur var väl det, för det tog inte lång tid innan Sebbe och Philip kom med lite av Jonas saker.
Sedan så hjälptes vi som umgås till att flytta.
Tyckte att det är roligt att vi ställer upp för varandra, betyder ju att vi har starka band ;D

Nu har man precis gjort klart dagens läxa.
Och sitter framför tv med  några av dom bästa! xD <3
Så blir väl film i kväll och massa mys hoppas jag på.
Ska i alla fall försöka lägga mig runt 00-tiden så att jag i alla fall kan slappna av och försöka få mig lite sömn.


Ha det fint alla där ute!


Kram <3



Tack så mycket gumman <3

2010-02-05 // 14:52:42
» Erika

Lungt Sandra ;) <3

2010-02-07 // 12:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback