10/1 2010

Helloj :)

sitter man här ännu en natt och kan inte sova.
Nu är det väl inte heller någon direkt att lägga sig.

efter att ha kollat på Paradise hotel XL, så blir det till att spana kläder ;)
Om någon timme så blir det nog en lång promenad med Lillan och Nero.
Öjje lilla ska nämligen med pappa ut till skogen om några timmar.
Tacka gudarna för att man har en syster i typ samma älder som inte heller kan sova, allt blir så mycket roligare då xD

omkring 14-tiden så far man ner till Vetlanda igen.
ska bli extremt kul att träffa mina gullungar idag och vi har nog mycket att prata om :D


Nepp, nu så ska jag fortsätta med att spana kläder...


See u later <3



Men jag hemma hela tiden och när jag inte är det så jobbar jag. Inte så konstigt:P hehe



Men ändå lite:-P Jag har ju bott här sedan oktober:P

2010-01-11 // 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback