25/1 2010

Helloj :D

 

Hmm, vart ska jag börja!
Fan i helvete vad dålig jag har blivit på att blogga..
Kanske inte så konstigt eftersom att min dator fortfarande inte mår allt för bra!!
Konstigt nog, min laddare glappar sönder..

Fredagen den 22/1..
Fest i 5:an som vanligt ;)
Alltid lika trevligt. Även Maria .A. var med en sväng.
Trevligt.
Hände väll inte allt för mycket saker den kvällen, förutom att vissa människor blev för fulla.
Men det är Sebbe och Philips fel. haha BOTTEN UPP ;D  
Dock så var väl en person lite arg.
Men det fixade sig i slut ändan i alla fall.
Jag fick som jag ville ändå :)

Lördagen den 23/1..
Vaknade upp att en viss person kröp över mig i sängen för att stänga av klockan.
Sedan så blev det Föreläsning i skolan.
Började 14.00 och höll på till 18.00, en helt okej föreläsning.
Men dock jävligt seg eftersom att man var bakis.
Sen blev det Tacos -kväll med Philip, Mickan och Sabina. Mysigt.
Blev ett tidigt besök i sängen.
Men vaknade upp runt 00-tiden och var klarvaken.
Så blev film ;)

Söndagen den 24/1..
Blev lite mer än 1 timme i gymmet med mina töser . (Mickan & Sabina.)
Heelt underbart!
Sedan så blev det film med Mickan, Sabina, Emma, Philip, Johan, Magnus, Tobbe och Ronja.
Helt okej..
Runt 00.30-tiden så drog dom flesta hem och kvar blev jag och Philip.
Vi satte på en till film och drog hit Sebbe. 
Runt 05.00 somnade jag i morse.
Rätt segt när man skulle gå upp i morse, men kom i tid i alla fall.
Prick 09.00 klampade jag och Mickan in genom dörren ;) :D YEEES!

Måndag den 25/1..
Massage hela dagen. Helt okej, men man blir jävligt trött av att bara ha massage.
Men man ska inte klaga ;)
Efter skolan så blev det stan med töserna mina ;)  
Och nu glor vi på Paradise hotel. 
Får väl se om det blir en film sen.
Hade verkligen hoppas på att få massage i kväll, men så blir det inte :/
Tråkigt nog.
Men fan jag klarar mig alltid ;D

 

 

 

Ha det nice alla där ute!





Mamma & Lillan;
Jag saknar er som attan! <3
Önskar bara att ni kunde komma ner till mig NU!



» carro

Saknar dig också syrran! <3

2010-01-26 // 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback