18/7 2010

Nämen hallå :)


Livet flyter på som vanligt. Har för tillfället skaffat mig ett jobb.

Dock hamnade jag på ett ålderdomshem, men det gör inte mig något alls! Trivs mega bra där borta. Det har väl inte hänt något så speciellt här inte. Sebbe är fortfarande här :)

Vilket är jävligt gött! Idioten har snart varit här uppe en hel månad och jag hoppas verkligen inte att han ska dra. Vill mer än gärna ha han här uppe.


Om några dagar så vankas det födelsedag för mig. Eller det är drygt 1 vecka kvar. Och tyvärr inget att fira. 21 år är väl ändå inte så speciellt inte.

Sebbe har precis bakat muffins, ska bli jävligt nice att smaka på dom om en stund.

Hoppas bara att han har lyckats. Men det tror jag nog.


I morgon är det dags för jobb igen. Har varit ledigt hela helgen men självklart så har det varit skit väder!! Så jävla illa, jag som ville bada och passa på att sola när man för en gång skull är ledig. Men men, jag ska inte klaga. Har fått en hel helg med Sebbe. Bara vi två. Var inte alls fel om man säger så.


Hepp, nu så ska jag börja fixa lite innan det är dags för att smaka på sebbes muffins ;)

Ha det nice




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback