25/7 2010

Halloj :)

Uppe med tuppen även idag. Ska strax ta bussen till jobbet och köra mitt sista helg pass för denna gången.
Känns riktigt nice, bara idag kvar + att det är en kort dag, sedan är jag ledig i 2 dagar.
Ska bli jävligt skönt :)


Under helgen så har väl inget hänt, bara jobbat och när man har kommit hem så har det blivit mys med Sebbe :)
Idag efter jobbet så blir det kalas för en av mina små kusiner, Martina!
Eller så liten är hon ju inte längre, hon fyller ju faktiskt 10 i dag ;) hehe


I morgon bli jag 21, dock inte så mycket att hurra för. haha
Och på Tisdag så blir det Kss med Sebbe lilla.
Dags för oss att för första gången se den lille!!
Ska bli sjukt kul och längtar som en tok.
Vill bara att det ska vara Tisdag nu. Som tur är så har vi en tidig tid, så någon lång väntan under dagen blir det inte. hehe



Nepp, nu blir det kaffe och kanske en smörgås innan det är dags att gå bort till bussen i regn.
Om det nu inte hinner sluta. Ge mig SOL :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback