27/7 2010

Halloj :)

Igår fyllde jag år. Det var la lite roligt :)
Fick kläder med mera, som behövs nu när magen växer!

Men i dag så fick jag nog en av världens bästa födelsedags presenter.
Fick se min lilla bäbis för första gången.
Livlig var bäbisen allt. Den gäspade, drack, slog och sparkade medans vi kollade på den.
Den känslan, hereegud... Det går fan inte att beskriva hur det känns att få se sitt barn ligga inne i magen!
Helt otroligt och tacka gudarna för att man kan se sånt här.
Allt såg jätte bra ut och fick inga anmärkningar alls.
Dock flyttade hon mitt Bf datum. Från den 29/12 till den 31/12. Men vi klagar inte alls!
Det spelar ingen roll när bäbisen har tänkt att komma ut, vi lär allt vara redo :D

Jag och Sebbe har även varit i väg och handlat lite, aldrig fel när man äntligen har fått pengar. Vi ska även lyxa till det och käka pizza. Och just nu är vi alla 3 i familjen hungriga så det blir allt en tidig pizza ;D haha


Ska passa på och köpa chips också, fan va nice!


Ha det fint alla där ute









Min lilla göllunge :)


Jaha? Okej:D Jag jobbar på Byggmax.



Samma här. orkar typ aldrig svara eller skriva:P

2010-07-30 // 10:39:41

Fin blogg :)

2010-07-30 // 10:57:44
» Lucke

Tjabba! Vad göres? :)

2010-07-30 // 11:12:58
» Sanna

Grattis till både födelsedagen och bebisen :)

Kram sanna

2010-07-30 // 15:51:34

Sv: Tack så jätte mycket! Det är bara bra med mig ;) Hur är det själv??

2010-07-31 // 21:20:58
» Sanna

Är ju värsta babyboomen nu, man börjar känna sig efter ;) Allt är bara bra, jobbar i stortsett heltid. Pluggar du?

Kram!

2010-08-03 // 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback