10/6 2010, kväll

Halli hallå :)


Under kvällen så blev det en tripp med bror. Vi drog ut och strögade.
Vi behövde snacka + att vi drog och flöta. Nice ;(
Har väll inte gjort så mycket mer under dagen.
Snackat med älsklingen i telefonen och tagit mig en promenad.
Annars har det varit helt lungt. Nice det också
i morgon blir det en tidig dag. massa saker att fixa inne i stan.
Sandra & Matte ska även följa med som stöd :D


Nepp, nu blir det en natt cigg och sedan sängen!
God natt alla där ute




Btw, har endast rökt 5 cigg idag xD
It´s very good!




ERIKA SAKNAR:


Sami & Sebbe




Maria, Sami, Sebbe, Magnus, Emma, Sabina, Hanna & Jag




Hanna & Sabina




Maria



Mickan




Kvällen får avsluta på en bild med mig och Sebbe <3 MYS!





Självklart saknar jag fler från Ädelfors. Men pallar inte slänga upp mer bilder ;)
Och ni vet ju ändå vilka ni är! PUSS PÅ ER <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback