12/6 2010

Halli hallå :)



Idag blev det en tidig dag, mötte upp både Sandra & Matte runt 10-tiden i morse för att fixa lite grejer.
Sprang till arbetsförmedlingen, satt där i drygt 2 timmar. Och sedan blev det en frukost på stan. Mysigt!

Efter frukosten så blev det ett till möte för min del. Detta höll dock inte på lika länge, utan var klart efter drygt 1 timme. Så vi passade även på att dra en lunch på stan. Mysigt till satan!

Under kvällen så har vi två luffat i en lägenhet i Ryd och kollat på tv. Vi glodde på 7 miljonärer eller vad den hette. Var väl sådär. Visst fan skrattade man till. Men inte någon hit direkt :P haha

Nu blir det snart sängen.
Mina ögon orkar knappt vara öppna längre, jävligt tur att jag inte har lika stora ögon som Sebbe då. Hahah
Då hade ögonlocken varit som betong vid detta lagret ;) Skämt o sido!



Kom även på att det är exakt 1 år sedan jag tog studenten! (12/6-09)  Herregud vad tiden går fort och vad man har hunnit göra mycket på ett helt år.
Trodde aldrig att det som har hänt skulle hända.. Hmm, nice om inte annat ju!



Vafan, kan ju inte annat än att slänga ut några bilder från studenten!
Så, kolla bara och njut ;D




Jag & killarna från SMTE. Bla. Ludde och Martin!



Jag & min älskade Elin <3



Jag och min älskade Sandra <3







Nepp, nu blir det sängen!
God natt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback