17/3 2010

helloj :)

Fan va länge sen det var som jag skrev.
Har fortfarande ingen dator, så tro det eller ej.. men sitter i Jonas rum och skriver medans han är i skolan :P hehehe

Men det har väl inte hänt allt för mycket direkt.
Livet flyter på här nere och nu är det bara ett par dagar kvar tills jag ska åka hem.
Usch, självklart ska det bli skit skönt att komma hem, men jag vill ha med mig min älskling hem!
Känns förjävligt att få sova själv ett par veckor nu. Har inte sovit själv sen Januari xD hehe

Som sagt, praktik från och med nästa vecka. Ska bli skönt att komma ut och ha praktik. Tråkigt att bara sitta i skolbänken hela tiden.

Nu så ska jag börja packa inför den långa vistelsen uppe i skövde igen.
Har rätt mycket att packa ner. hehe

Nepp, dags att röra på sig
Ha det nice alla där ute :D
13/3 blev du äntligen min! SEBBE <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback