29/3 2010

Halli hallå :)


Usch vad dagarna springer iväg.
Och har ju glömt att blogga för den delen också.
Men har typ inte varit hemma något i helgen.


Fredagen;
Praktik från 07.40-13.30. Underbart härligt!
Sedan blev det till att möta upp Lillan inne i stan.
Kollade runt på kläder och skor. Hittade dock inget :/
Men det gör väl ändå inget, måste ju spara pengarna jag har kvar. hehe
Sen på kvällen så drog man iväg med bror, täng x2 och massa annat folk.
Härligt med andra ord, blev en rolig och händelsefull kväll/natt.


Lördagen;
Åkte iväg med Sandra och käkade och sedan blev det till att kolla på kläder igen.
Hittade dock inget denna gången heller :(
Sedan drog vi ut till Elin och Mattias på kvällen :) Underbart!
Blev till att snacka massa skit om allt och alla, film och mys!
Var ju ett tag sedan man träffade dom två, så det var otroligt roligt att spendera flera timmar med dom!
Det är verkligen då man uppskattar sina vänner och inser att fast det att man har flyttat och inte ses så ofta så finns dom kvar vid en sida.
Och det gillar jag. Ärliga kompisr som NI!
Ni betyder riktigt mycket för mig! <3


Söndag;
Film med lillan och Sandra. Mys med andra ord.
Sedan blev det snack och några koppar te, sitter aldrig fel med ett underbart sällskap ;D


Får tacka er alla för en riktigt trevlig helg.
Hade fan glömt hur kul man kunde ha det uppe i Skövde med rätt människor ;D


Till morgon dagen (idag) nu då....
Den stora dagen på mitt lov har äntligen börjat!
I morgon så går tåget runt 12.50 tiden, men ska hinna fixa lite små saker innan jag och Matte drar iväg.
Ska bli så jävla kul och ser verkligen fram emot denna lilla tripp!
Klockan kommer att ringa kl. 9 i morgon, och då måste jag allt gå upp direkt.
hoppas att jag lyckas, annars kommer hela min dag vara förstörd :P hehe


Nu så blir det allt sängen, om jag kan sova.
Med alla de fjärilar som flyger omkring i min mage just nu, så tror jag bestämmt att det är svårt att somna.
Men värt ett försök.

Sov gott alla där ute!



Sebbe - Saknar dig otroligt mycket!
Önskar att jag kunde vara med dig precis just nu!
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback