5/3 2010

Halli hallå :)

Sitter inne i Jonas rum och tänkte skriva av mig lite.
Har tyvärr ingen egen dator längre. Min laddare fuckar sig totalt. så ligger efter med lite inlämningar :/ Ajaj


Vaknade för en stund sedan av att min Kamel kom in och la sig brevid mig i sängen. mysigt :) <3

Har väl inte hänt allt för mycket sedan jag skrev sist. Eller joo, det har väl kanske gjort det. men inget som jag pallar att skriva här fan..

Dags att sätta sig ner och kanske börja plugga tro, hmm.. njaa.. orkar nog fan inte det.

i kvälls så blir det öl för fulla muggar, dock en tidig kväll. har ont i magen och har haft det i drygt 1 vecka nu. Bara man inte börjar bli sjuk. har tyvärr inte tid för det. hehe


Nepp, nu så ska jag gå och vara social med min kamel.
ha det nice 




Sebbe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback