20/3 2010

Helloj :)



Så var man uppe i skövde igen.
Det känns väl både bra och dåligt!


Igår, Fredag. så hände det inte allt för mycket.
Jag och Sebbe låg mest i sängen och hade det mysigt. Sedan blev det lite GH och ännu mer mys.
Vi hade hela kåken för oss själva.
Vilken både var skönt och rätt tråkigt!
Är van vid att vi i alla fall brukar vara 4 stycken som sitter i ihop, men eftersom att halva gänget var inne i stan så blev det kanske lite för ensamt ;)


Lördagen nu då; Kom hem för ett par timmar sedan. har kollar på The city och tagit det lungt.
Fan vad man saknar MTV när man är ute på landet alltså. Helt sjukt.
Men nu under mina veckor här i skövde så kan jag ju börja spana på både The city och The hills igen xD
kan ju även ligga och glo på kanal 3 utan några större problem ;) hehe


Strax så ska jag börja packa upp mina 3 jävla väskor som jag fick ihop.
Och tacka gudarna för att typ allt i väskorna är kläder.
Alltså, bara till att kasta in i skåpen ;D hehe
Måste även hinna duscha och fixa mig innan det blir dejt med Sandra <3 och Lillan.
Sedan får vi se vad som händer, inget planerat.
Men känner jag mig själv, Lillan och Sandra helt rätt så lär det ju bli härj en sväng i alla fall xD



Nepp, nu ska jag börja röra på mig!
ha det fint alla där ute.








Kärnan:




Min Sötnos!

Sebbe lille, Det kommer bli tufft att sova själv i dessa kommande nätter!
Ser verkligen inte fram emot det, men jag vet att det kommer funka. 
Jag är otroligt glad över att jag har träffat dig.
Du får mig verkligen att må bra, Du betyder riktigt mycket för mig <3






Dansk (Jonas) & Hanna!

Jag saknar er 2 enormt!
Kommer kännas mega konstigt att spendera dagar/kvällar/natter utan er.
Usch, hoppas verkligen att dessa veckor går snabbt så att vi kan spendera våran sista månad tillsammans snart!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback