21/3 2010

Helloj :)



Igår så var man ute och gick med Lillan.
Blev en promenad på drygt 2,5 km bara :/
Otroligt dåligt för att vara oss, men i dag så blir det kanske längre ;)
Sedan så blev det Donken med Lillan och Sandra :)
Haha Går som det brukar göra för oss 3.
Härj och åter härj.
Men trevligt hade vi det allt.
Eftersom att Sandra jobbar idag så bestämde vi oss för att ta det lungt.
Därför så blev det till att åka hem till mig och glo på körslaget..


Sandra åkte hem rätt tidigt och jag låg och vred och vände på mig i sängen.
Så jävla tomt! och så jävla kallt..
Men tillslut så lyckades jag somna in.
Har dock sovit dåligt i natt.
Vaknade flera gången och letade efter sebbe. hahaha
Men sen fattade jag att jag var hemma.
Och här är han ju inte direkt :( Haha



Fick även sovmorgon i morse.
Eller aah, i alla fall tills 11-tiden.
Var rätt skönt det om inte annat.
Nu är man Precis hem kommen ifrån min mormor.
Blev till att luncha hemma hos henne och morfar idag med mamma och Lillan.
Var helt okej. Mysigt och otroligt gott xD


Tänkte ta mig en kaffe innan det blir en liten vila i sängen.
Har huvudvärk till tusen, och hoppas att det gör över om jag slaggar en liten sväng.
Sedan så väntar man på att Sandra lilla ska sluta jobba.
Vi får se vad denna söndagen bjuder på.

I morgon så är det första dagen på praktiken.
Ska bli roligt att komma tillbaka dit ;)

Men ha det fint alla där ute :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback