En härlig dag...

Har varit en otroligt skön dag.
Dock har det känns som om det är vår utanför dörren..
I morse så blev det en promenad med Malin och hennes lilla vovve Wilma.
För en gångs skull så fick mina stanna hemma.
En härlig promenad med riktigt fint väder.
Solen var framme och det var inte alls så kallt.
En promenad på förmiddagen passade alltså perfekt :)

Efter promenaden så blev det lite käk innan alla kom hem. Blev även en fika med Lillan innan mamma kom hem och lämnade bilen.
Jag och Lillan var restlösa och drog oss därför upp till Billingen.
Där tog vi lite kort, bland annat på magen.
Skulle ha packat ner det sista idag, men låter det ske under morgon dagen i stället.
Jag vikade några timmar igår och packade på kvällen, så ryggen var inte alls på min sida varken i natt eller under dagen idag. Så passar på att vila den lite i dag om man kan kalla det så.

Och jaa, vad har hänt mer idag. Inte alls för mycket.
Har mest tagit det lugnt och bara  njutit av det fina vädret.
Tråkigt bara att man blir lurad, när det både ser ut och känns som vår ute.

I morgon är det dags för MVC på morgonen. Och slänger nog in ett inlägg i morgon efter det.
Ha det så härligt tills dess :)

KRAM





V. 30+4



V. 30+4


» Sanna

Mysbilder! Hoppas allt går bra!

Kram Sanna

2010-10-27 // 23:49:52

Go girl... Nu börjar de likna nått... Gud så kul de ska bli för er när ni får träffa Lill*n....

2010-10-28 // 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback