För länge sen...

Usch vad tiden bara springer iväg.
Jag vet att jag har skrivit just dom orden innan, och jag tänker då inte sluta :P

Allt flyter på som vanligt. Har äntligen fått en möte med försäkringskassan.
Och har fått tummen ur rumpan att skriva in mig på arbetsförmedlingen igen.
Håller dock fortfarande på att leta lägenhet! Håller på att få ett sammanbrott om det inte ger med sig snart. Har haft två fina lägenheter på G, men en var det mögel i och den andra låg en bra bit ifrån Skövde.
Tråkigt nog!

Men, man får hålla huvudet högt och ge sig på det igen.
Idag så ska jag fixa ännu mer ärenden i stan och sedan blir det nog en sväng till Falköping.
Härligt


Nu så blir det promenad med Nero och sedan Öjje.
Och just det ja, kan ju säga att det nu bor 3 hundar hemma hos oss :)
Vi har fått en liten Elmer. Han kom till oss i slutet av förra veckan.
Otroligt vacker är han! I stället för grå mage, så är han brandgul, som lejonet Simba.
Otroligt fin med andra ord.






Igår var det 6 månader med min älskade pojkvän Sebastian
Jösses så tiden springer iväg. Lite roligt hur vi räknar, men 6 månader som officiellt ett par.
Funkar utmärkt bra för mig.
Och på tal om han så kommer han hem på fredag, usch både jag och bäbisen längtar som tokar!
Och då kanske jag kan få sova lite på natten.




» Linda

Hej

Jag har inte haft kramp på ett tag, TACK & LOV :) Men lovar att jag ska testa nästa gång :)

Jag är beräknad till 28/12 :P Hoppas på att kunna hålla han inne några dagar längre hehe

Jag väntar en lite pojke :) Så nu försöker vi komma på namn :)



kram

2010-09-14 // 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback