Länge sen..

Jösses så sprang även förra veckan och helgen förbi.
Men mycket hann vi allt med också.
Sebbe kom hem i Fredags, så helgen spenderades med han.
En massa mys blev det kan jag ju lova.
På söndagen så blev det bio med Sebbe, Sandra och Lillan.
Vi gick och kollade på "I rymden finns inga känslor"
Förjävla bra rulle måste jag säga. Diggade den riktigt mycket.

På måndagen så blev det lägenhetsvisning.
Vi åkte till skultorp och kollade på en 3:a som jag hade hittat.
En helt okej, dock ligger den på 3;dje våningen.
Men är i akut behov av en lägenhet.
Måste ju ha någonstans att bo när den lill* kommer. Här hos mina föräldrar funkar det ju inte!
Som sagt, den var helt okej.
Dock blev jag besviken på toan, som var vin röd typ. Man fick en chock när man kom in där.
Och sen var köksluckorna år och dar, men nu är lägenheten våran i alla fall och redan den 1 November så flyttar vi in :D
Så det där får bli ett problem i sig sen när vi har tid för det ;)
Ska bli otroligt skönt att äntligen få mitt och Sebbes hem och inte bara det, slippa familjen lite också :P

I tisdags så var det föräldraträff.
Det var roligt och helt okej :)
Var dock jävligt nervös och är otroligt glad över att Sebbe följde med.
Ville inte riktigt gå själv första gången.

I går så åkte Sebbe ner till skolan igen, tråkigt nog!
Men nästa helg så ska vi ses igen. Så jag hoppas verkligen att tiden bara springer iväg nu.
och fram tills dess har jag tid på mig att börja rensa alla mina saker.
Sebbe lille ville nämligen inte att jag skulle ta med mig all skit till lägenheten. haha
Och jag kan verkligen förstå han! Stackarn, hittade skolarbeten som var typ 1000 år gamla...
Undra varför man ens sparar på sånt.


Nu så ska jag krypa ner i sängen och drömma mig bort!
Ha det fint där ute :)


» R

Hej! Snurrar runt här på Bubbleroom och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!

2010-09-30 // 22:41:22

föräldraträffen är så himla bra, längtar till nästa grav :)

2010-10-01 // 13:57:50

Grattis till lägenheten :) vad kul! Hoppas ni mår bra du och den lille i magen :)

2010-10-08 // 09:01:00

Hej! vad kul att ni har hittat er en lägenhet innan de lille kommer! =) saknar dig så sjukt mycket måste ses snart, synd att Sara blev sjuk men de e bara att säga till när ni kommer för då kommer jag springandes hahah

ha de bra gummsan =) <3

2010-10-09 // 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback