02:00

Idag är det ingen vanlig dag,
Nej det är TINOS första födelsedag. Hurra hurra ;)

Min älskade guldklimp blir hela 1 år!
Ett helt år har bara sprungit iväg. Och många många fler lär det bli!

Vilket år, i både motgångar och uppgångar, I ljus och i mörker har du funnits vid min sida och gett mig ditt underbara leende och skratt. Jag är en stolt och världens lyckligaste mamma!
Jag känner mig otroligt hedrad över att jag kan tala om för hela världen att DU är MIN!
Du är min diamant. Att Se dina framsteg och se hela din utveckling är sjukt underbart!
Du är min solstråle som lyser upp hela min vardag.
Mamma och pappas gosse <3

Ett stort grattis på din stor 1 års dag!



» Sofia

Grattis Tino ännu en gång, tänk vad tiden går fort!

2011-12-01 // 07:40:34

Åh, grattis till han! :)

2011-12-01 // 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback