Julstrumpan

När jag var liten så var min julstrumpa en stor favorit. Jag vet inte om det fortfarande är "inne" med julstrumpor på dörrar eller liknande. Men Jag tänker då inte "skrota" idén med just julstrumpan och jag tänker då hålla den tradition levande i vår familj.
Nu har jag dock stött på ett problem, vet inte roligt vad jag ska läggs i gossens strumpa.
Vad lägger ni i era barns julstrumpor? (om ni använder det)

Här kommer en bild på gossens strumpa, som självklart redan hänger uppe!



oftast små små paket, mina ÄLSKAR paket så därför brukar vi alltid köpa smått och då få MASSOR av paket i deras ögon.. plast bilar finns de massor typ på maxi för billig peng..

Nu har jag ju inte JULSTRUMPA men tänkte precis för att införskaffa sådana till mina darlingar.. så kom ide med ett PROPP fullt strumpa med massa små små paket ;)

2011-12-05 // 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback