Liten blir stor?!

Som jag har tjötat om så blev gossen vår redan 1 år igår.
Men som det inte räckte, vi fick även papper om hans förskoleplats!
Kan lova att jag kände direkt seperationsångest och att tiden går allt för fort!
Vad hände med min lille gosse, han som var så liten när han föddes att han hade storlek 40 på sina kläder, han som var tvungen att ha special beställda blöjor som gick genom neo-avd..
Tiden går allt för fort, kan inte någon snäll människa stoppa tiden! Vill inte att min gosse ska växa upp så fort.



Vart fick ni ? =)

2011-12-02 // 19:34:12

Jag driver en blogg om sex, kärlek, tankar, åsikter och med mycket tävlingar, outfits och lägger även upp en del modellbilder. Titta gärna in och se om det är någonting för dig! :) kram

2011-12-03 // 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback