Sådär

Då var psykologi provet gjort. Redan lite smått ångest då jag och Sofia kom fram till att jag har skrivit om fel teorier. Attsingen, detta med alla namn och teorier man ska komma ihåg.
Som jag nämnde tidigare, det får helt enkelt bära eller brista!

Nåja, nu sitter jag i alla fall på bussen hem. Dags att åka hem så att gossen min får öppna sina presenter och han ska även få höra på min och sebbes härliga stämma då vi allt ska sjunga för han. Med andra ord ännu en gång på min ljuvliga stämma * eller inte! Hoppas på samma respons som jag fick tidigare i morse, en glad Tino som skrattar och "sjunger" med ;)
Vill inte se några händer för öronen i alla fall ;)



GRATTIS GRATTIS Tino på ETT års dagen idag hoppas mamma o pappa din ger dig STORA som små överraskningar idag...



p.s

Såg din fina foto i SLA idag också.

d.s

2011-12-01 // 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback