Pulkåk och tandläkaren

Skulle ha blivit prov i morse för min del, men tyvärr blev det inte så.
I stället så drog jag, gossen och moster ut, för att inviga gossens pulka som han fick i födelsedagspresent av just sin moster :)
Tino gillade att åka pulka och han gillade även snön.
Dock tyckte han att det var konstigt, kallt och smakade usch!
Och sen blev det ju även blött!
Lite små chockad, men annars gillade han det!
Men den stora fråga är nog vem av mig och gossen som gillade det mest!
Tror helt ärligt att det var jag.
De kvällar som det har snöat så vill jag bara väcka gossen min och ta med mina pojkar ut!
Jag blir helt ärligt som 6 år igen och bara älskar snön!
Snöbollskrig, snöänglar, You name it!
Nåja, Vi har även hunnit med ett besök på tandläkaren.
Tino pratade på och visade stolt upp sina bissingar :)
Fast roligast var nog den konstiga lampan i taket!
Tänkte bjuda på en liten bildbomb på min solståle :)


Sötnöten!

2011-12-09 // 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback