En dag på stan..


Åååh... Hade precis skrivit ett långt inlägg om både igår och idag!
Men självklart så trycker man på fel knapp och allt försvinner...
Hmm, ibland så blir man otroligt trött på sig själv.
Men som Sebbe sa precis, det kunde vara mycket värre :P


Igår så var vi inne i stan, på maxi och även på stallsiken.
Var och hämtade min mobil (som hade varit på lagning), stor handlade och var även en sväng på biltema för att köpa en grej till Lillemans badbalja. Så att man slipper hålla i han.
Och tro mig, världens bästa grej!
Världens smidigaste grej om inte annat!
När vi kom hem så stod det tvätt på schemat. hade som tur var inte mycket tvätt.
Skönt det. Sen blev det bara mys med Tino bus :)


Idag så blev det stan igen. Var och lämnade in min telefon IGEN!
Lyckades starta telefonen igår och ha igång den i ca: 2 timmar innan den dog igen..
Hmm, skit vivaz säger jag bara. När jag kom in med den idag igen så skrattade bara snubben inne på Telia.
Jag var tydligen inte den enda som hade lämnat in en Vivaz denna dag heller..
Till och med dom som jobbar inne på Telia är tröttna på Vivaz..
Jaja, får väl se när jag får tillbaka min telefon denna gången då..

Efter att vi hade varit iväg på f.m så blev det lite mat innan man började plocka inne i Tinos rum.
Satte upp lite grejer på väggen, som skulle sättas upp den veckan som han kom.
Men allt har ju bara blivit liggandes, eftersom att Lilleman hade otroligt brottom ut först men ångrade sig mitt i allt ;) hehe


Nu på kvällen så har Carolin (moster) varit här.
Blev fika och en massa mys :)
Tror allt att Tino har en lite förälskelse i moster.
Han skiner alltid upp otroligt mycket när hon kommer..
Hmm, lite knepigt det där ;)



Såhär glad blir jag när moster kommer :)


Sitter och "gungar" med mormor för första gången!
Och är otroligt glad ;)



Undra vad mamma håller framför mig :O


Jaha... Va det bara en kamera!? :)


gud vilken söt liten pojke!! :D

2011-02-26 // 09:58:50

Gud så söt han är Tino :) Han varkar vara en glad liten prick !

2011-02-27 // 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback