trött...

Idag så blir det ett tråkigt inlägg från oss.
Har inte direkt ork till att skriva och har haft en gnällig liten bebis under kvällen.
Som äntligen har lyckats somna.

Idag så var jag och Lilleman iväg med moster (Carolin) och handlade på Maxi. Var även inne i stan där moster skulle betala sin resa.. duma unge som åker utan oss :(!
Men vår tur kommer också ;)hehe

När vi kom hem så blev det till att laga mat och fixa lite i lägenheten.
Har kikat igenom min garderob och börjat lägga fram mina vår/sommar kläder...
Hmm varför tro? Det är fortfarande en massa snö ute och runt -5.
Men jag har vårkänslor, WHY?! känns märkligt att ha det nu, så här tidigt.
Vill ju dock inget annat än att det ska bli vår/sommar, så vi kan dra ut och gå som aldrig förr och ta en massa bilder på lilleman.

Nej, nu så ska jag krypa ner i soffan.

Bilder och även dag 4 får komma i morgon.

God natt på er alla


// En super trött mamma Erika



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback