Mysiga dagar

Igår spenderade jag och min lilla familj dagen på Elins esplanad med Sandra som sällskap.

Det var roligt och mysigt att gå runt och kolla i affärerna.

Tänk vad man uppskattar det när man äntligen får gå ut bland folk.

Nu kan man äntligen börja göra lite saker :)
På kvällen så kom även Elin och Tias hit på besök.

Det blev pizza och självklart kladdkaka till fika. MUMS :)

Var en otroligt bra dag med en liten kille på strålande humör!

Han var glad och nöjd hela dagen, fast att vi sprang runt i massa affärer och han ammades i bilen.

Men det fixade min skatt alldeles galant :)


Idag så valde lilleman att stiga upp vid 7-tiden. Ingen sovmorgon idag inte :P
Efter amningen så satte vi oss och "lekte" lite vid baby gymmet.

När Tino tröttnade så gick vi in och la oss igen, mys på hög nivå med andra ord.

Brevid en sovande pappa :)

Vi blev även bjudna hem till mor och far på lite mat (Mammas goda pastasallad med kyckling, fläskfilé och oxfilé). Alltid lika trevligt att åka ner till barkvägen och se mormor, moster och morfar leka med Tino.
Marina kom även upp på besök för att få se Tino och fika.
Kan ju säga att Tino uppskattade otroligt mycket att få mysa med henne.

Deklart att mysa med morsan och farsan är ju inte alltid så kul, det kan man ju göra alla andra dagar :) hehe Skämt o sido.

Nu så ligger lilleman brevid mig i soffan och leker med nappen.

Han greppar den lite smått och kollar på den. Hmm, undra om han förstår vad det är och vad den är till för...

 


 

Här ligger vi på mage och spanar på morsan :)

 


- Såhär brukar jag se ut när jag sover!

(Farsan tycker nog att jag är lik morsan, men jag vet inte riktigt :P)                    








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback