Besvikelse...

Startade datorn och loggar in på bloggen.. Då ser jag att ALLA inlägg som jag har mobilbloggat är borta?! Inga bilder och inga rader finns, som jag har skrivit de senaste dagarna...
Varför finns inget här?
Checkade ännu en gång mobilen och visst, de bilder + rader som jag har skickat iväg i ett mms finns där. Men inte här..
Ser även att de kommentarer som jag har svarat på inte visar sig på de andras bloggar...


Nu tycker jag att blogg.se ska kliva ett steg framåt!!
En
blogg app skulle inte sitta fel.
En app där vi kan både skriva av oss och ladda upp bilder!
Ungdomarna runt om använder sina telefoner mer och mer, allt från Iphone till HTC.
Men denna app fattas fortfarande, varför inte ge oss det vi vill ha så vi har möjligheterna att blogga vart vi nu än är.
Alla Kan/vill inte ta med sig datorn ut på äventyr varje dag. (Jag vill det inte då jag redan har med mig en tung skötväska)
Telefonen tar ingen plats..


Ge oss en APP TACK :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback