Dag 06, Mina syskon

Carolin (Lillan) Åberg.

Min älskade lillasyster. Hon står mig varmt om hjärtat och är en av mina bästa vänner!
Hon är två år yngre än mig. (född -91)
Jag och Lillan har nästan alltid hållt ihop. Visst har vi haft våra dåliga perioder, men dom bra övervinner dom dåliga!
Vi har haft perioder då vi inte har umgåtts med varandra för 5 öre.

Då jag nästan glömde bort henne. Nej det var inte rätt ord, jag glömde aldrig bort henne!

Men jag ägnade henne inte all den tid som jag innerst inne ville! Jag var dum och placerade henne långt ner på min ” prio-lista”. TYVÄRR!

Anledningen till detta var att jag inte kände mig som en bra förebild.

Jag var inte den storasyster som jag en gång var till henne. Jag var det svarta fåret och ville över allt annat att hon skulle vara det vita fåret. Dock fick hon följa med under en period på massa dumheter och stackarn fick höra om mina dumheter hemma och rund om i vår stad...
När jag flyttade ner till Vetlanda Augusti -09 så slog det mig att jag verkligen har väldens bästa lillasyster!

Hon finns för mig i vått och i torrt. Det var jobbigt att lämna henne, och ännu en gång hamnade hon långt ner.

I början så åkte jag hem ganska mycket, men när jag märkte att pengarna inte räckte och att jag ville umgås med mina nya vänner + pojkvän på skolan så valde jag att stanna kvar.
Hela hösten -10 så har Lillan varit ett otroligt stort stöd för mig.

Hon hjälpte till som en liten galning under min flytt till min och Sebbes lägenhet. Hon hjälpte mig med allt möjligt när jag var gravid.

Och när Lilleman kom så blev hon även världens bästa moster!
Hon är också en jävel på att göra storasyster stolt. Det ska verkligen gudarna veta!

I sommar tar hon studenten med otroligt bra betyg, kan inget annat säga än att ;

Lillan, DU gör mig verkligen stolt och du är väldens bästa kompis och jag älskar dig över allt annat! <3

Småbarn. Runt 13-15 år.

Vi i Marocko våren -08




» Hanna

Fint skrivet Erika! och du har verkligen en bra lillasyster :D

2011-03-03 // 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback